دشمنان به دنبال جلوگیری از ۴۰ ساله شدن انقلاب

دشمنان دنبال جلوگیری از ۴۰ ساله شدن انقلاب بودند و مردم با هوشیاری صف خودشان را با هنجارشکنان با راهپیمایی‌های خودجوش جدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ساری با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: دشمنان می‌خواستند این اقدام را دهه فجر انجام دهند، تا نگذارند انقلاب اسلامی ۴۰ ساله شود.

وی افزود: رسانه‌های بیگانه در اغتشاشات اخیر موج‌سواری کردند و فراخوان‌های دادند و این‌ها هم هر چه رذالت بود انجام دادند قرآن‌ها و امامزاده‌ها را آتش زدند و به مقدسات حمله کردند و به کشور خسارت وارد کردند که مردم صف‌شان را با هنجارشکنان جدا کردند و خودجوش آن را خنثی کردند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما انقلاب کردیم که حرف‌مان را بزنیم، گفت:باید انتقاد مشروع، قانونی و مدنی‌مان را به گوش مسؤولان برسانیم ما انقلاب نکردیم که در خیابان‌ها اماکن عمومی را آتش بزنیم.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه هر هفته عنوانی دارد و قبلا هم عنوان کردم یک هفته را برای مردم بگذاریم، اما نشد، گفت: تقاضای ما این است که مکانی را مشخص کنند تا مردم اعتراض مدنی خود به گرانی و بیکاری را مطرح کنند.

وی با تشکر از نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و اطلاعات افزود: این اتفاقات در کشور بدون اینکه توسط ماموران انتظامی و امنیتی کسی کشته شود حل شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به جوانان با بیان اینکه شما جوانان، نسل فضای مجازی هستید، گفت: دشمن به دنبال شکار شماست مراقب باشید ابزار دیگران نشوید.

وی توصیه به دولتمردان در بحث بودجه افزود: به دولتمردان توصیه می‌کنم در بحث بودجه کاری کنند که مردم در رفاه باشند و به مردم فشار نیاید و حرف‌ها و مشکلات مردم در تنظیم بودجه یادتان باشد.

انتهای پیام/آ

دشمنان انقلاب به دنبال شکار جوانان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار