ملت ایران با بصیرت خود بهترین پاسخ را به اغتشاشگران دادند

امام جمعه سنندج گفت: ملت ایران با بصیرت خود بهترین پاسخ را به اغتشاشگران دادند و همین امر موجب خشم دشمنان این نظام الهی شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستاعبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز (15 دی) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: اغتشاش همیشه ناخوشایند و محکوم است و باید همه با هم متعهد و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی باشیم.

 وی با بیان اینکه اغتشاش، بی‌نظمی و آشوب برخلاف مصالح و امنیت ملی است، افزود: اغتشاشات، اخیر در چند شهر کشورمان دسیسه‌ها و توطئه‌های ضد انقلاب و استکبار جهانی است و آنها چشم دیدن امنیت و آسایش ایران ندارند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: آشوبگری و زیان‌رساندن به بیت‌المال موجب شادی دشمنان و استکبار جهانی خواهد شد.

وی افزود: مردم کشورمان باید همیشه با بصیرت و دشمن‌شناسی مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شوند.

ماموستا خدایی با اشاره به اهمیت تقویت امنیت و آسایش در کشور بیان کرد:  تلاش در راستای تقویت امنیت و آسایش کشور از واجبات است و همه باید در راستای آن نهایت تلاش را انجام دهیم.

وی افزود: مسئولان باید خواسته های مردم و مشکلات آنها را از راه قانونی پیگیری کنند زیرا مطالبات مردمی از مسئولان خواسته به حقی است و نباید مسئولان در این راستا کوتاهی از خود نشان دهند.

امام جمعه سنندج در پایان گفت: انشاالله همه مردم با وحدت و برادری دست در دست هم جهت تحکیم انقلاب برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/م

 تلاش در راستای تقویت امنیت و آسایش کشور از واجبات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.