آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک؛

مسئولان باید همت کنند تا مشکلات مردم و کشور رفع شود / وحدت باعث شکست نقشه‌های شوم دشمنان می‌شود

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نمازجمعه اراک گفت: مسئولان باید همت کنند تا مشکلات مردم و کشور رفع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت:برخی مشکلات اقتصادی، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که مسئولین باید همت کنند تا مشکلات مردم و کشور رفع شود.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن قدر دانی از مردم فهیم استان مرکزی برای حضور پرشور در محکومیت اقدام فتنه گران از تلاش دستگاه‌های انتظامی، نظامی، قوه قضاییه، اطلاعات، بسیج و ارگان‌های دیگر در مقابله با اغتشاشات هم قدر دانی کرد.

وی بابیان اینکه دشمنان نظام اسلامی همیشه دنبال ضربه زدن به کشور هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد فتنه کوتاه نخواهند آمد که لازم است همه هوشیار باشیم افزود: وحدت و یکپارچگی مردم باعث شکست نقشه‌های شوم دشمنان علیه کشور و نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه اعتراضات باید در چارچوب قانون باشند و مردم و به ویژه جوانان باید از دسیسه دشمنان آگاه باشند و ابزار دست آنان قرار نگیرند از دولت، مجلس و مسولین انتظار است برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.


کشف حجاب رضا خان در ۱۷ دی؛ گرامیداشت شهدای ۱۹ دی قم؛ شهادت امیر کبیر و شهید احمدی روشن از دیگر موضوعاتی بود که خطیب جمعه اراک به آن اشاره کرد

انتهای پیام / ج.

سخنان آیت الله دری نجف آبادی در دومین نمازجمعه دیماه اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.