مظاهریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آینده بازار مسکن، بدون جهش قیمت

معاون وزیر راه با بیان اینکه بازار مسکن باثبات روبه‌رو شده است، گفت: در آینده شاهد جهش قیمت مسکن نخواهیم بود.

بازار مسکن جامپینگ قیمتی ندارد / افزایش 10 درصدی قیمت مسکن بد نیستحامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه رشد 10 درصدی قیمت مسکن  مناسب است، اظهار کرد: توصیه می‌­شود که مالکان این رشد قیمت را داشته باشند، زیرا این افزایش نشان­ دهنده رونق و زنده بودن بازار مسکن است.

وی در ادامه افزود: افزایش قیمت مسکن نشان­ دهنده واکنش به وضعیت اقتصادی کشور است و به نوعی شاخص اصلی رشد به شمار می­‌رود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازار مسکن هم ­اکنون باثبات روبه‌رو شده است، گفت: آمارها نشان می‌­دهد که بازار مسکن در 9 ماهه ابتدای سال بهترین شرایط را در طی 4 سال گذشته داشته است.

به گفته وی؛ در آینده شاهد جهش قیمتی مسکن نخواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت بازار اجاره گفت: در 6 ماهه ابتدای سال، شاهد رشد 14 درصدی قیمت اجاره بها بودیم ولی در 6 ماهه دوم سال، قیمت­ها تعدیل و در برخی از مناطق کاهش قیمت اجاره نیز داشته‌­ایم.

وی در پایان گفت: هم ­اکنون بازار مسکن در بهترین شرایط خود به سر می‌­برد و متقاضیان می‌­توانند با دریافت تسهیلات ارزان قیمت واحد مسکونی خود را خریداری کنند.

انتهای پیام /

ثبات قیمت در بازار مسکن حاکم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۰۶ ۲۹ دی ۱۳۹۶
سلام سوال من اینه که چرا گفته میشه که قیمت مسکن 10 درصد رشد داشته درحالی که در اکثر مناطق تهران رشد بالای 20 درصدی داشته واینکه چرا هیچ کنترلی در زمینه قیمت مسکن انجام نمیشه باید به املاک ها سر بزنید تا ببینید خود املاکی ها و مردم هر قیمتی دوست دارند روی ملک میگذارند آخه مگه مسکن نیاز اولیه هر انسانی نیست؟پس چرا باید متوسط متری 5 میلیون برای آن پرداخت بشه و هیچ نظارتی هم بر روی قیمت آن اعمال نشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۱۷ دی ۱۳۹۶
والا قیمت مسکن خیلی بالاست
آخرین اخبار