بخش خصوصی گردشگری همدان را تقویت کند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: بخش خصوصی تقویت گردشگری همدان را در برنامه خود قرار دهد.

بخش خصوصی گردشگری همدان را تقویت کند  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مالمیر ،مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در کمیته تبلیغات رویداد همدان ۲۰۱۸  که در محل شهرداری همدان برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین نیازهای گردشگری در استان همدان بحث تبلیغات هم در داخل استان و هم در خارج از کشور است.

 وی ادامه داد: رویداد بین المللی همدان ۲۰۱۸ بهانه ای است که بهتر از گذشته و اثربخش تر استان را معرفی کرده و بتوانیم از این رویداد در راستای تبلیغات گردشگری استان گام های مهمتری برداریم و درسالهای آتی نیز از ثمرات آن استفاده کنیم.

 علی مالمیر خاطرنشان کرد:  برگزاری دو رویداد مهم همدان پایتخت گردشگری آسیا و نشست اعضای شورای سازمان بین المللی  جهانگردی( unwto ) در همدان موجب بهره برداری تبلیغات بین المللی از همدان خواهد شد.

 وی با بیان اینکه نیازمند مشارکت بخش های خصوصی در زمینه های مختلف  گردشگری استان به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این دو رویداد مهم در استان هستیم، افزود: دبیرخانه این رویداد آماده دریافت نقطه نظرات صاحب نظران و کارشناسان استان در این مقوله  است.

 شهردار همدان نیز در این جلسه از آمادگی شهرداری در برپایی این مراسم خبر داد و گفت: باتمام ظرفیت  آماده ایم تا فضای شهر همدان را برای برگزاری این رویدادها آماده کنیم.

 عباس صوفی با بیان اینکه همدان ظرفیت های خوبی در زمینه جاذبه های گردشگری دارد که در کشور بی نظیر هستند، گفت: بخش خصوصی در حوزه گردشگری بسیار خوب وارد شده و نیازمند تبلیغات در سطح بالا هستیم.

 وی اظهارداشت: رویدادهای  ۲۰۱۸ بهانه ای شود تا ظرفیت های گردشگری همدان در کشور و دنیا معرفی شود.

 شهردار همدان از اعلام آمادگی شهرداری همدان برای برگزاری مجمع  عمومی شهرداران کشورهای آسیایی و نیز میزبانی اجلاس مجمع بین المللی شهرهای راه ابریشم در همدان برای سال آینده خبر داد و گفت: در این راستا رایزنی هایی نیز انجام شده که در صورت تصویب اعلام  خواهد شد.

انتهای پیام/ج

گردشگری همدان نیاز به حمایت بخش خصوصی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.