کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس/افزایش ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی چند محموله قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: در این راستا و در چند عملیات جداگانه طی ۴۸ ساعت گذشته، تعداد ۵ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان توقیف و در مجموع بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و هروئین کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار کرد: در این رابطه تعداد ۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار احمد علی گودرزی کشف ۳۳۱ کیلوگرم حشیش توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از یک دستگاه کامیون در ورودی شهر شیراز و توقیف یک دستگاه خودرو سمند حامل ۳۲۰ کیلوگرم تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان داراب را از مهمترین کشفیات مواد مخدر استان طی ۴۸ ساعت گذشته عنوان کرد.

وی همچنین از کشف ۳۲ تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و تصریح کرد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را از اولویت‌های نیروی انتظامی استان دانست و افزود: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سال جاری، با افزایش ۳۳ درصدی روبرو بوده است.

سردار گودرزی با اشاره به نتایج مطلوب ماموریت‌های پلیسی که با همکاری مردم انجام می‌شود، از آنان درخواست کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، هر گونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی فارس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

توقیف مواد مخدر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار