رفع مشکل بیکاری در اردبیل با اهتمام ویژه دولت

ضروری است دولت با اهتمام ویژه مشکل بیکاری در استان اردبیل را رفع کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در آیین افتتاح کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی گرمی اظهار داشت: بیکاری یکی از دغدغه های جدی در این استان است و به ویژه گریبانگیر جوانان شده است.

وی افزود: با وجود اینکه دولت با محدودیت مالی مواجه است و اقدامات قابل توجهی برای رفع بیکاری در دست اجرا دارد اما ضروری است طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی به صورت ویژه در اردبیل حمایت شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید به اینکه هر طرح سرمایه گذاری می تواند منجر به اشتغال چند جوان و تامین معیشت آن ها شود، ادامه داد: از دستگاه های اجرایی نیز درخواست می شود طرح های سرمایه گذاری را حمایت کنند.

عاملی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری راهکار توسعه استان اردبیل است، بیان داشت: سرمایه گذاری می بایست با توجه به قابلیت های استان بوده و زمینه استفاده بهینه از توانمندی ها را نیز به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه دو قابلیت ویژه در استان گردشگری و کشاورزی است، افزود: به ویژه قابلیت کشاورزی در شمال استان مشهود بوده و پروژه های مطلوبی از جمله سدهای مرزی در حال اجرا است.

امام جمعه اردبیل موضوع منطقه ویژه اقتصادی را نیز فرصت قابل توجهی برای تحول استان دانست و ابراز امیدواری کرد این طرح با پیگیری نمایندگان در مجلس مصوب شود.

 

انتهای پیام/ع

سرمایه گذاری  مهمترین راهکار توسعه استان اردبیل است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.