الهیان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دشمنان به دلیل افشای حقایق اغتشاشات اخیر، صداوسیما را تخریب می‌کنند

عضو جمنا گفت: صداوسیما پشت صحنه اغتشاشات اخیر را برای مردم مشخص کرد و باعث شد دشمنان به تخریب روی آورند.

تخریب صداوسیما به دلیل فاش کردن دخالت های آمریکا و اذنابش در اغتشاش اخیر استزهره الهیان عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هجمه ها علیه سازمان صداوسیما، اظهار کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی به پوشش اعتراض خودجوش مردم نسبت به محکومیت اعمال اغتشاش گران پرداخت و برنامه های خود را به این مقوله اختصاص داد.

وی ادامه داد: بیان واقعیت ها و حقایق این اغتشاشات برای مردم موجب عصبانی شدن اپوزیسیون و سرویس های جاسوسی بیگانگان شده است.

الهیان تصریح کرد: از این منظر تخریب صداوسیما امری طبیعی و ناشی از افشا کردن حقایق پشت صحنه اغتشاشات اخیر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم با اشاره به اخباری که حاکی از احتمال تحریم صداوسیما به وسیله آمریکا دارند، اضافه کرد: آمریکا خلاف آنچه که در برجام متعهد شده است تحریم های خود را نسبت به ایران ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط هراس آمریکا توانمندی صداوسیما در پوشش واقعیت های موجود است، یادآور شد: صداوسیما پشت صحنه دخالت های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان را در اغتشاشات اخیر برای مردم مشخص کرد و نوعی آگاهی و هوشیاری به آنان داد.

الهیان تاکید کرد: روشن گری های رسانه ملی موجب شد تا پروژه نظام سلطه برای ایجاد ناامنی و اخلال در نظم عمومی خنثی شود و ناکام بماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار