شکایت باشگاه اکسین البرز از سایپا

باشگاه اکسین البرز به دلیل قرارداد مشکوک رمضانی با تیم فوتبال سایپا، از این باشگاه شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آرمان رمضانی، مهاجم 25 ساله تیم سایپا که در نقل و انتقالات نیم فصل از اکسین البرز به جمع شاگردان علی دایی اضافه شد، در نخستین بازی خود برای خودروسازان مقابل استقلال خوزستان، توانست گلزنی کند و سبب نیمکت نشینی عباس زاده شود.

باشگاه اکسین البرز پس از عقد قرارداد سایپا با این بازیکن، از خودروسازان به کمیته انضباطی شکایت کرد و قرار است تا پایان این موضوع را پیگری کنند، زیرا معتقدند عقد قرارداد نارنجی پوشان با رمضانی غیرقانونی است.

اکسین 50 درصد قرارداد رمضانی را پرداخت کرده بود اما با توجه به اینکه در قرارداد مهاجم بلندقامت گیلانی آمده بود باید تا نیم فصل 70 درصد قراردادش را دریافت کند و به دلیل تحقق نیافتن آن، قراردادش را فسخ کرد و راهی سایپا شد. مسئولان باشگاه البرزی معتقدند رمضانی حساب خود را مسدود کرد تا باشگاه نتواند به حساب آن پول واریز کند و به همین دلیل جدا شد.

مهاجم ۲۵ ساله گیلانی پس از توافق با مسئولان سایپا قراردادی 3 ساله با این باشگاه امضاء کرد و نکته جالب این است که رمضانی در دیدار اکسین و سایپا در جام حذفی، سبب حذف شاگردان دایی شد.

انتهای پیام/

رمضانی غیرقانونی شاگرد دایی شد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار