آیت الله علوی گرگانی:

مسئولان به مطالبات مردم توجه کنند/امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت در کشور هستیم

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت:‌ امروز بیش از گذشته باید وحدت را در کشور حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمنان نقشه‌های خود را پیاده کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله العظمی سید محمد علوی گرگانی یکی از مراجع تقلید شیعیان ،غروب شنبه در جمع تعدادی از طلاب حوزه‌های علمیه قم در دفتر این مرجع تقلید، طی سخنانی اظهار داشت: اغتشاشگری زمینه را برای نفوذ دشمنان فراهم می‌کند و نباید اجازه داد تا این بستر فراهم شود و باید در این راستا هوشیار بود و به دنبال مراجع و بزرگان دین و ولایت فقیه باشیم.

وی بیان داشت: باید در همه حال وحدت را حفظ کرد و ولایت فقیه را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

استاد سطوح عالی حوزه بیان داشت: امام علی(ع) فرمود هیچ ملتی بدون سرپرست نمی‌تواند باشد و ملت ما نیز امروز از رهبری مدیر و مدبر و فقیه برخوردار است که در طی این سال‌ها به نحو احسن انقلاب را پیش برده‌اند.

وی ادامه داد: مسئولان و رئیس جمهور باید به مطالبات مردم توجه کنند و بیکاری باید ریشه‌کن شود و نباید به دنبال حواشی و خرج‌های اضافه بروند.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: مراجع این مسائل را مطرح می‌کنند و امیدواریم مسئولان کشور این نصایح را بشنوند.

وی عنوان کرد: امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات خوبی از سوی مسئولان برای رفاه حال مردم باشیم و باید توجه داشته باشیم که این کشور مورد عنایت امام زمان(عج) است.

این مرجع تقلید تأکید کرد: امروز بیش از گذشته باید وحدت را در کشور حفظ کرد و اجازه نداد که دشمنان نقشه‌های خود را پیاده کنند.

انتهای پیام/ع 

اغتشاش‌گری زمینه‌سازی برای دشمن است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.