کشته شدن 20 نفر در آشوب ها/علت کشته شدن برخی مبهم است

سخنگوی ناجا از کشته شدن ۲۰ نفر در آشوب‌های اخیر خبر داد.

کشته شدن 20 نفر در آشوب ها/علت کشته شدن برخی مبهم استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سعید منتظر المهدی سخنگوي ناجا اظهار کرد:طراحان و صحنه گردانان اصلي حوادث اخير زير چتر و اشراف اطلاعاتی پليس شناسایی شدند و همدلی و وفاق پليس و مردم  موجب جداسازی صف مردم و معترضان از آشوبگران و مخربين اموال شخصی و عمومی و متعديان به جان و مال مردم شد.

 وی افزود:اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در طی مراحل و با قید ضمانت آزاد شدند و عاملان هتک حرمت به پرچم جمهوری اسلامی و مسببان رهایی خودروی آتش نشانی شناسایی و دستگیر شدند و عاملان اصلی و لیدر‌های آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می‌برند.

سخنگوی ناجا گفت:حدود ۲۰ نفر در حوادث اخیر که در بین آنان فرزند و پدری بود با رها شدن خودروی آتش نشانی توسط آشوبگران جان باختند و دل هر ایرانی را به درد آورد و تعدادی نیز در طی حمله مسلحانه و یورش به مقر‌های نیرو‌های مسلح کشته شدند، نحوه و چگونگی کشته شدن برخی دیگر از جان باختگان، مبهم و در حال بررسی است.

سردار منتظرالمهدی ادامه داد:برخی کارکنان ناجا در آشوب ها مصدوم شدندو یک نفر از رده های نظامی به شهادت رسید.

وی گفت:از مردم خوب، فهیم و عزیز کشورمان و همچنین سازمان‌ها و نهاد‌ها و فرماندهان لشکری و کشوری؛ من جمله رؤسای محترم جمهور، قوه قضائیه، قوه مقننه، ائمه و خطبای جمعه سراسر کشور،آیات عظام و مراجع تقلید به سبب همراهی و همنوایی با نیروی انتظامی و ارسال پیام تشکر می کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۷ دی ۱۳۹۶
آشوبگران باید اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۷ دی ۱۳۹۶
اشوبگران باید در ملاعام مجازات بشن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۳۲ ۱۷ دی ۱۳۹۶
خسته نباشید سردار ، لطفاً با قاطعیت برخورد کنید تا کسی جرات ایجاد اختشاش و برهم زدن امنیت و آرامش مردم را نکند درملاعام مجازات کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۷ دی ۱۳۹۶
همه کسانی که در اغتشاش دستگیر می شوند و عامل درگیری هستند بایدمجازات شوند
آخرین اخبار