دبیرکل جمعیت هلال‌احمر:

عملیاتی‌ترین نیروهای امداد و نجات کشور در اردبیل هستند

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: یکی از عملیاتی‌ترین نیروهای امداد و نجات کشور که به خوبی از عهده وظایف امدادگری برمی‌آیند، در جمعیت داوطلبان هلال‌احمر استان اردبیل دیده می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛محمود محمدی‌نسب دبیرکل جمعیت هلال‌احمرعصر امروز در حاشیه سفر به استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل تبدیل به یکی از عملیاتی‌ترین استان‌های کشور شده و در عملیات مختلفی که شاهد امدادرسانی نیروهای امداد و نجات این استان بودیم، میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده بسیار بالا اعلام شده است.

وی افزود: امدادگران استان اردبیل در اسکان اضطراری، امداد و نجات و توزیع اقلام زیستی بسیار موفق عمل کرده و علاوه بر آن میزان مشارکت‌های مردمی در اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیز قابل ذکر بوده و این موضوع نشان از وظیفه‌شناسی و نوع‌دوستی بالای مردمان این منطقه از کشور دارد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: چنین کمک‌های مردمی که همراه با مشارکت‌های بالای هموطنانمان از نقاط مختلف کشور بود، بسیار دلگرم‌کننده بوده و بهترین پشتوانه برای تداوم خدمت‌رسانی با جلب رضایتمندی بالای حادثه‌دیدگان را فراهم کرده است.

محمدی‌نسب ادامه داد: در زلزله اخیر غرب کشور با سیلی از کمک‌های مردمی و مشارکت‌های جمعیت داوطلبان هلال‌احمر همراه بودیم که نشانگر نوع‌دوستی بالای مردم کشورمان در برابر حوادث و بلایای مختلف است.

وی یادآور شد: ارائه خدمات داوطلبانه از جمله دلایل تشکیل نهضت صلیب‌سرخ بوده و اعضای فعال در این حوزه‌ها عموما از رابطه استخدامی و قراردادی با جمعیت هلال‌احمر بهره نبرده و تنها به دنبال کمک و دستگیری از حادثه‌دیدگان و نیازمندان به امداد و نجات هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.