ییلدریم: برخی کشور‌ها برای ضربه زدن به ایران و ایجاد مشکلات جدید در منطقه تلاش می‌کنند

نخست‌وزیر ترکیه تاکید کرد برخی کشور‌های مداخله‌گر برای ضربه زدن به ایران و ایجاد مشکلات جدید در منطقه غرب آسیا تلاش می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری «آناتولی»، بن‌علی ییلدیریم، ­نخست وزیر ترکیه، روز شنبه در ششمین کنگره سراسری شاخه حزب حاکم عدالت و توسعه در استان قرشهر گفت: «ثبات ایران برای ترکیه بسیار اهمیت دارد.»

او با با تاکید بر این موضوع افزود: «ما از مردم ایران می‌خواهیم در قبال توطئه‌ها هوشیار باشند. ما از دخالت خارجی‌ها در ایران استقبال نمی‌کنیم و دخالت خارجی برای بی‌ثبات کردن ایران را اقدامی صحیح نمی‌دانیم. ما منتظر بازگشت ثبات و آرامش به کشور همسایه خود ایران در زودترین زمان ممکن هستیم.»

نخست وزیر ترکیه برخی کشور‌ها (بدون این که نامی از آن‌ها ببرد) را به دخالت در امور داخلی ایران متهم و تاکید کرد: برخی کشور‌ها علاقه زیادی به دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها دارند و اکنون برای ضربه زدن به ایران و ایجاد مشکلات جدید در منطقه تلاش می‌کنند.

ییلدریم تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم در هیچ جایی از منطقه تنش و بحران ایجاد شود و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد ناراحت خواهیم شد. متاسفانه برخی که نیت‌های پلیدی دارند به منطقه ما طمع ورزیده‌اند.

او گفت ترکیه کشوری است که از حقوق همسایگان و دوستانش حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

اعلام حمایت نخست‌وزیر ترکیه از ثبات ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۷ دی ۱۳۹۶
ای ول بابا!!! عالی بود
آخرین اخبار