لحظه به لحظه با بورس:

شاخص بورس افت کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۸۱.۳۵ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۲۳۴ واحدی رسید.

شاخص در آغاز معاملات صعود کردبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۶۶.۵۲ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۳۲۲ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۷۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۸۳ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد شتران، بترانس، فایرا، فاسمین، شپنا، پارسان با روند صعودی و نماد فارس با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۴۰ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۶۳ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۳۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۸ میلیون سهم طی ۵ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۱۴.۳۵ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۳۰۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۵۲۲ میلیون سهم طی ۴۰ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد پارسان، شخارک، وبملت، ونوین با روند صعودی و نماد فولاد، فملی، کگل با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۷۰.۳ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۶۷ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۹۱۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۶۲ میلیون سهم طی ۳۳ هزار نوبت معاملاتی است.

فرابورس سبزپوش شد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۸۱.۳۵ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۲۳۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۷۰۸ میلیون سهم طی ۵۷ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد وبملت با روند صعودی و نماد فولاد، فملی، کگل، شپنا، فارس، ومعادن با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۷۰.۴ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۶۸ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۳۰ میلیون سهم طی ۴۱ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار