راضی بودن مربی پتروشیمی از تیمش

مربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: خوشبختانه عملکرد بازیکنانمان در کار دفاعی و حمله روز به روز بهتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  خضیر شاوردی، مربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بیان داشت: نسبت به حریف گرگانی خود از تجربه بالاتری برخوردار بودیم و با کار تاکتیکی بهتر پیروز میدان شدیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد بازیکنان مان در کار دفاعی و حمله روز به روز بهتر می شود و اگر در پرتاب های خود دقت بیشتری می کردیم با نتیجه بهتری پیروز می شدیم.

مربی پتروشیمی بندرامام با بیان این که هدف مان تکرار قهرمانی در لیگ است افزود: ما در هر بازی تنها به بردن فکر می کنیم و هیچ یک از حریفان مان را دست کم نمی گیریم. در ادامه راه قطعا بازی های سخت تری خواهیم داشت لذا سعی می کنیم به شرایط جسمی و روحی بازیکنان بیشتر توجه کنیم.

وی با اشاره به این که شهرداری گرگان از بازیکنان جوان و جویای نامی برخوردار بود گفت: در این بازی شروع خوبی داشتیم و توانستیم فاصله امتیازی خود را با حریف بیشتر کنیم و در ادامه با مدیریت کردن بازی به پیروزی دست یافتیم.

شاوردی ادامه داد: ما دو بازی دیگر با تیم شهرداری گرگان در بیرون از خانه خواهیم داشت و به خوبی می دانیم که نباید از کسب این دو برد مغرور شویم. قطعا در 2 بازی آینده با تمام انرژی وارد میدان می شویم تا با ارائه یک بازی حساب شده راهی مرحله بعد شویم.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در دومین بازی پلی آف برابر شهرداری گرگان با نتیجه 83 بر 57 به برتری دست یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.