معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

روستاهای فاقد دندانپزشک درگناوه تحت پوشش کلینیک سیار قرار بگیرند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: همه روستاهای فاقد دندانپزشک در شهرستان گناوه تحت پوشش کلینیک سیار دندانپزشکی قرار بگیرند.

روستاهای فاقد دندانپزشک درگناوه تحت پوشش کلینیک سیار قرار بگیرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان صبح یکشنبه در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت چهارروستایی اظهار داشت: خدمات بهداشتی ارائه شده توسط پرسنل بهداشتی و بهورزان به مردم روستاها قابل تقدیر است ولی روند خدمات دهی باید با کیفیت بهتر و گسترده‌تر انجام شود.

وی ضمن بازدید از خانه‌های بهداشت تحت پوشش مرکز چهار روستایی افزود: همه روستاهایی که فاقد دندانپزشک است باید تحت پوشش این خدمات از طریق کلنیک سیار دندانپزشکی قرار گیرد.

خواجه‌ئیان ادامه داد: از افرادی که تاکنون خدمت نگرفته و در سامانه یکپارچه سیب ثبت نام نکرده‌اند، دعوت به عمل آید تا در اسرع وقت برای ارائه خدمات نوین سلامت به مراکز مربوطه مراجعه کنند؛ همچنین رفع نواقص تجهیزاتی مرکز و خانه‌های بهداشت با توجه به چک لیست چیدمان در اسرع وقت مد نظر قرار گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: روند ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی در این بخش باید با سرعت انجام شود تا به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌های بهداشتی برای ارائه خدمت به مردم عزیز باشیم.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه نیز در این بازدید گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی بهورزان و مراقبان سلامت در روستاها، ثبت پرونده سلامت همراه با ارائه خدمات بهداشتی به مردم عزیز را در دستور کار خود قرار داده و روند قابل قبولی در ارائه خدمات در حال انجام است.

محمد بازیاری افزود: هدف مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، ارائه با کیفیت خدمات بهداشتی به مردم سراسر شهرستان است و پیشگیری را با توجه به جمله پیشگیری بهتر از درمان در سرلوحه کار خود قرار داده است.

در این برنامه از خانه بهداشت‌های روستاهای گاو سفید، چهار محال، مال محمود، چهار برج، پوزگاه و مرکز خدمات جامع سلامت چهار روستایی  بازدید بعمل آمد .

انتهای پیام/پ

تحت پوشش کلینیک سیار قرار گرفتن روستاهای فاقد دندانپزشک در گناوه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.