واردات بیل و کلنگ 10 میلیاردی شد+جدول

براساس آمار گمرک در هشت ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۹۴۱ تن بیل و کلنگ از ۱۰ کشور جهان به ویژه چین وارد ایران شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی هشت ماهه نخست سال جاری، حاکی از آن است که در این مدت حدود ۹۴۱ تن بیل، بیلچه، کلنگ و شن کش از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم بیل و کلنگ به کشور، یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۱۹۹ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۵ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۷۷۰ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

بیل و کلنگ از چه کشور‌هایی وارد شد؟

گفتنی است بیل و کلنگ‌ها در هشت ماهه نخست سال از ۱۰ کشور آلمان، امارات متحده عربی، ایتالیا، تایوان، ترکیه، جمهوری چک، جمهوری کره، چین، ژاپن و فرانسه وارد ایران شده است.

در این میان اولین و بزرگترین صادرکننده بیل و کلنگ به ایران، چین با صادرات ۶۹۵ تن در هشت ماهه نخست سال بوده است که یک میلیون و ۲۲۰ هزار و ۸۳۱ دلار درآمد ارزی نصیب خود کرده است.

بعد از چین، امارات متحده عربی دومین صادرکننده بیل و کلنگ به ایران بوده است که در مدت ذکر شده درآمد ۱۸۳ هزار و ۵۵۷ دلاری را به خود اختصاص داده است.

همچنین کشور ژاپن با صادرات ۵۰ تن بیل و کلنگ به ایران ردیف سوم کشور‌های صادرکننده قرار دارد که در هشت ماهه نخست سال درآمد ۱۵۴ هزار و ۲۳۰ دلاری را کسب کرده است.

واردات بیل و کلنگ 10 میلیاردی شد+جدول

منبع:میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار