نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم»: افشاگری‌های من ترامپ را به پایین می‌کشد

نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم» معتقد است افشاگری‌های وی درباره رئیس‌جمهور آمریکا، او را به پایین می‌کشد.

نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم»: افشاگری های من  ترامپ را به پایین می کشدبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی ان بی سی؛ نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم: داخل کاخ سفید ترامپ» معتقد است افشاگری های وی درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به حکومتش در کاخ سفید پایان می دهد و او را به پایین می کشد.

مایکل وولف، نویسنده این کتاب جنجالی در مصاحبه با رادیو بی بی سی گفت: نتیجه گیری من از کتاب «آتش و خشم: داخل کاخ سفید ترامپ» این است که رئیس جمهور مناسب این کار نیست. نتیجه گیری من در حال حاضر به یک دید گسترده در میان مردم تبدیل شده است.

او  گفت: به عقیده من یکی از مفاهیم جالب این کتاب  مفهوم داستان «امپراتور لباس ندارد» است. مردم با مطالعه کتاب درمی یابند آه خدای من! درست است؛ او لباس ندارد. مردم به این درک می رسند که او شایسته ریاست جمهوری نیست و در نهایت حکومت وی به پایان می رسد.

این نویسنده با بهره گیری از داستان «امپراتور لباس ندارد» بر این باور است که کتابش همانند کودک داستان «امپراتور لباس ندارد»، مردم را به تفکر درباره اقدامات ترامپ دعوت می کند.

او همچنین یکی از دلایل کناره گیری استیو بنن، مشاور ارشد ترامپ را آگاهی وی از ناتوانی رئیس جمهور در حکومت داری قلمداد کرد.

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتشار این کتاب، آن را مشتی دروغ عنوان کرد و در یک پیام توئیتری ضمن حمله به مایکل وولف نوشت: «مایکل وولف (نویسنده کتاب) یک بازنده واقعی است که داستان‌هایی را به منظور فروش این کتاب غیرواقعی و واقعا کسل‌کننده نوشته است. او از استیو بنن لاابالی (مشاور ارشد سابق ترامپ) که وقتی اخراج شد برای کارش التماس می‌کرد، استفاده کرده است. اکنون استیو لاابالی مثل یک سگ طرد شده است. این خیلی بد است.»

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین «استیو بنن» را به سبب اظهاراتش درباره دیدار داماد و پسر او با یک وکیل روس، به اقدام حقوقی تهدید کرد.

انتهای پیام/

 

ابراز خوشحالی منتقد ترامپ از انتشار کتابی علیه اقدامات جنجالی رئیس‌جمهور آمریکا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۷ دی ۱۳۹۶
خدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۷ دی ۱۳۹۶
بیچاره ها
آخرین اخبار