تصویب 14 طرح راه اندازی موسسات گردشگری در استان اصفهان

14 طرح جدید تاسیس موسسات گردشگری در پهنه استان اصفهان تصویب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون امور سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان در نشست کمیته فنی گردشگری گفت: از مجموع طرح های ارائه شده، 14 طرح در شهر اصفهان و دیگر مناطق استان به تصویب رسید.

حمید امینی افزود: از مجموع طرح های ارائه شده هفت طرح گردشگری در شهرستان کاشان شامل راه اندازی 16 اقامتگاه سنتی و یک اقامتگاه بوم گردی که با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود، به تصویب رسید.

وی گفت: به منظور توسعه متوازن گردشگری در استان، طرح اولیه تاسیس دو مجتمع گردشگری به وسعت هزار و 800 هکتار در شهر مهابادِ اردستان، همچنین راه اندازی مجتمع گردشگری با مشارکت مردم محلی در فریدونشهر و همچنین مجوز اولیه تاسیس اقامتگاه سنتی در روستای زیارتگاهِ شهرضا صادر شد.

معاون امور سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: همچنین در این نشست صدور مجوز اولیه ساخت سه هتل جدید در محورهای شرق ، غرب و مرکز شهر اصفهان تصویب شد.

امینی یکی از مجوزهای صادر شده برای توسعه گردشگری سلامت را ساخت یک اقامتگاه نزدیکی بیمارستان سید الشهدای اصفهان عنوان کردو گفت: این بیمارستان به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های پزشکی مرکز ایران برای رسیدگی به وضع بیماران خاص تاسیس شده و در حال حاضر مراجعان و همراهان آنها که از بیشتر نقاط کشور به این بیمارستان مراجعه می کنند،بدون اقامتگاه مشخص هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.