صدور کارت ملی هوشمند برای نیمی از واجدین شرایط دراستان مرکزی

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی از صدور کارت ملی هوشمند برای نیمی از واجدین شرایط دراستان مرکزی خبر داد.

 خسروی مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  با بیان اینکه برای نیمی از واجدین شرایط دراستان مرکزی کارت ملی هوشمند صادر شده گفت: یک میلیون و ۱۱۷ هزار نفر در استان مرکزی واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تاکنون ۵۰ درصد آن‌ها این کارت را دریافت نکرده اند.

خسروی با اشاره به اینکه مهلت اعتبار کارت‌های ملی قدیمی تا پایان امسال است از مردمی که کارت ملی هوشمند دریافت نکرده اند خواست در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت ملی خود اقدام کنند.

وی افزود: فرآیند ثبت نام دریافت کارت ملی در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله اول پیش ثبت نام اولیه با وارد کردن مشخصات خود است و در مرحله بعد هم نوبتگیری در دفاتر پست و یا دفاتر پیشخوان دولت است.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی در خصوص هزینه‌های کارت ملی هوشمند هم گفت: در مرحله پیش ثبت نام مبلغ ۳ هزار تومان، ثبت نام تکمیلی ۹ هزارتومان، تعرفه ثبت احوال ۲۰ هزار تومان و تحویل کارت ۲ هزار تومان است که جمعا مبلغ ۳۴ هزار تومان خواهد بود.

وی ضریب امنیت بالا، شناسایی و تصدیق هویت را از مزایای این کارت عنوان کرد و با توجه به مهلت باقی مانده از شهروندان خواست نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند.

انتهای پیام / ج

نیمی از واجدین شرایط دراستان مرکزی کارت ملی هوشمند دریافت نکرده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.