اجرای 379 برنامه آموزشی مبارزه با مواد مخدر در همدان

نماینده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از اجرای 379 برنامه آموزشی مبارزه با مواد مخدر در همدان خبر داد.

اجرای 379 برنامه آموزشی مبارزه با مواد مخدر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جام آبادی ،نماینده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: در اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارهای خوبی صورت گرفته است و اطلاع‌رسانی در زمینه اعتیاد صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی عنوان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته، 379 مورد برنامه آموزشی برای 57 هزار نفر انجام داد.

نماینده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر می‌تواند بروشور و جزوات آموزشی در خصوص اعتیاد و مسائل مواد مخدر در اختیار دستگاه های مختلف از جمله آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی قرار دهد.

ملکی، کارشناس فرهنگی در زمینه اعتیاد نیز با بیان اینکه باید از ظرفیت مربیان آموزش دیده استفاده کنیم، گفت: برنامه‌هایی که در سطح آموزش و پرورش در این حوزه برای دانش آموزان اجرا می‌شود به دلیل گستردگی ماموریت آموزش و پرورش از انسجام کافی برخوردار نیست.

صداقتی، نماینده سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز با بیان اینکه کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر در جامعه دانش آموزان باید برگزار شود، گفت: آموزش و پرورش باید به عنوان متولی تربیت نیروی انسانی مفید وارد صحنه شود و از حواشی خود فاصله بگیرد و به سمت موضوعات پرورشی برود.

انتهای پیام/خ

اجرای برنامه های آموزشی مبارزه با مواد مخدر در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.