شهادت 201 فلسطینی بدون محاکمه

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: 201 فلسطینی که در عملیات شهادت‌طلبانه شرکت داشتند، بدون محاکمه و در ملاعام به شهادت رسیدند.

شهادت 201 فلسطینی بدون محاکمهبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: 201 فلسطینی که در عملیات شهادت طلبانه در سرزمین‌های اشغالی شرکت داشتند، در ملاعام به قتل رسیده اند.

پلیس رژیم صهیونیستی، این افراد شامل تمامی فلسطینی هایی است که از اکتبر 2015 (مهرماه/ آذرماه94) تاکنون عملیات شهادت‌طلبانه انجام داده اند.

در ادامه این گزارش آمده است که این افراد با شلیک از سوی ارتش یا پلیس اسرائیل و بدون محاکمه به شهادت رسیده اند.

در همین حال، کنست (مجلس نمایندگان) رژیم صهیونیستی چهارشنبه ششم دی ماه 96 برای بررسی قانون مجازات اعدام تشکیل جلسه داد و با تصویب اولیه این قانون برای آن دسته از فلسطینی‌هایی که اقدام به عملیات شهادت طلبانه می کنند، موافقت کرد.

طرح یاد شده که با 52 رای موافق در برابر 49 رای مخالف در پارلمان اسرائیل به تصویب رسید، پیش از تبدیل شدن به قانون می بایست دو بار دیگر مورد بازنگری مجلس رژیم صهیونیستی قرار گیرد.

این اقدام رژیم صهیونیستی از بیم شدت حملات جوانان فلسطینی به ارتش اسرائیل صورت می گیرد.

گفتنی است سرزمین های اشغالی از 15 آذرماه گذشته که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت، صحنه درگیری میان فلسطینی های معترض و ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار