آموزش ایمنی و آتش نشانی به 6 هزار دانش آموز کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از آموزش بیش از شش هزار دانش آموز طی سه ماه گذشته خبر داد.

آموزش ایمنی و آتش نشانی به 6 هزار دانش آموز کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی عسکری، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان، با بیان اینکه این سازمان هر ساله آموزش شهروندان را در اولویت کاری خود قرار میدهد گفت: در این راستا بیش از 600نفر از کارمندان ادارات مختلف سطح شهر آموزشهای لازم در این زمینه را فرا گرفته اند.


وی از بازدید ایمنی از مساجد و تکایای سطح شهر و صدور 152دستور العمل ایمنی از منازل مسکونی ,واحدهای تجاری و اداری را از دیگر اقدامات انجام شده در مدت زمان یاد شده خبر داد.


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان با تاکید بر اهمیت نصب شیر برداشت آب خیابانی (هیدرانت) در کلیه معابر سطح شهر گفت:طی سه ماه گذشته چهار شیر هیدرانت در معابر نصب شده است و بر اساس الویت در دیگر معابر نیز نصب میشود.


عسکری در ادامه اضافه کرد: این سازمان در راستای ارتقای سطح توانمندی و سرعت عمل پرسنل علاوه بر برگزاری دورهای آموزشی در مانورهای مختلف با همکاری ارگانها و نهادهایی از جمله گمرک,کارخانه لاستیک بارز,ایستگاه راه آهن,نیروگاه سیکل ترکیبی,اداره کل ثبت اسناد ,نیروی انتظامی و دانشکده فنی شهید چمران شرکت کرده است .


وی اضافه کرد:این سازمان برای ایمنی بیشتر و رفاه حال شهروندان در مناسبتهای مختلف از جمله نماز جمعه راهپیمایها و مسابقات ورزشی حضور یافته و در صورت نیاز به شهروندان خدمات ارایه کرده است .


عسکری با اشاره به وقوع حوادث مختلف از جمله حریق ,حوادث سقوط از ارتفاع و کوه و تصادفات ازشهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی از حوادث جلوگیری کنند.


وی در پایان گفت:شهروندان میتوانند جهت فراگیری نکات ایمنی و آتشنشانی در پیشگیری از حوادث در قالب طرح آتشنشان افتخاری(اتش نشان داوطلب)به سایت اینترنتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان و یا به نزدیکترین ایستگاه محل سکونت خود مراجعه نمایند.


انتهای پیام/س

 

آموزش بیش از شش هزار دانش آموز در 3 ماه گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.