عجیب‌ترین و خطرناک‌ترین روش برای شکار مار پیتون + فیلم

اهالی بومی صحرای آفریقا، برای شکار مار پیتون یکی از عجیب‌ترین و در عین حال خطرناک‌ترین روش‌ها را به کار می گیرند.

عجیب‌ترین روش شکار مار پیتون + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مار پیتون یکی از خطرناک‌ترین انواع مارهاست. این خزنده نیش‌دار برخلاف ظاهرش، دهان بزرگی داشته و قادر است طعمه‌ای به حجم یک انسان را ببلعد.

باوجود خطرات حتمی این خزنده، بازهم برخی مارگیران حرفه‌ای علاقه و اشتیاق فراوانی برای شکار این حیوان خطرناک دارند. شاید بتوان گوشت لذیذ و خواص درمانی فوق‌العاده روغن حاصل از پوست این مار، دلیل و انگیزه اصلی شکار آن به قیمت جان است.

تاکنون روش‌های مختلفی برای شکار این خزنده پرخاصیت از طرف شکارچیان امتحان شده است که هرکدام در نوع خود شگفت‌انگیز است. اما یکی از عجیب‌ترین روش‌ها، روشی است که اهالی بومی صحرای آفریقا برای شکار این گنج نهفته در دل خاک تجربه کرده‌اند.

روش مردم این منطقه به این شیوه است که ابتدا یکی از افراد به طور داوطلبانه، پای خود را چرب کرده و در داخل لانه مار فرو برده و منتظر می‌شود تا مار پایش را ببلعد. پس از اطمینان با اشاره به همراهانش و کمک آنها تلاش می‌کند تا پای خود را از لانه مار بیرون بکشد. از آنجا که مار به سختی طعمه خود را رها می‌کند، فریب خورده و از لانه خود بیرون می‌آید. این روش یکی از خطرناک‌ترین و در عین حال عجیب‌ترین روش‌های شکار مار در سطح جهان است.

جزئیات صحنه‌های این شکار در ویدئو زیر نشان داده شده است. 

انتهای پیام/

خطرناک‌ترین روش شکار مارپیتون به دست بومیان آفریقایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۲۲:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
خدا لعنتشون میکنه
آخرین اخبار