شهیدی که بعد از ۳۵ سال به آغوش خانواده بازمی‌گردد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: پیکر مطهر یکی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بعد از ۳۵ سال به آغوش خانواده بازمی‌گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت‌الاسلام حسن فریدون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به مشخصات این شهید والامقام گفت: حجت‌الله خانلرخانی شهیدی است که به‌تازگی در تفحص پیکرشان شناسایی شده است.


وی با بیان اینکه این شهید اهل شهرستان شاهرود است افزود: شهید خانلرخانی در سال 1360 و در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل شد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به اینکه شهید خانلرخانی در این عملیات جاوید‌الاثر شد اضافه کرد: خدا را شاکریم که بعد از 35

سال دوری پیکر پاک این شهید والامقام به خانه بازگشته و چشم مردم استان به نور ایشان منور می‌شود.
فریدون با اشاره نحوه شهادت این شهید والامقام گفت: شهید خانلرخانی در سال 60 بر اثر اصابت گلوله دشمن به گلو مجروح شده و در ادامه با برخورد گلوله تانک به آمبولانس حامل ایشان به فیض شهادت نائل شد.


وی با بیان اینکه پیکر این شهید به‌زودی به زادگاهش بازمی‌گردد تصریح کرد: مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید بزرگوار پس از انتقال پیکر پاک این شهید به شاهرود انجام می‌شود

.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه خبر شناسایی پیکر پاک این شهید به خانواده ایشان داده‌شده است به زمان احتمالی برگزاری مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید والامقام اشاره کرد و افزود: مراسم تشییع شهید خانلرخانی احتمالاً در اواخر این هفته در شاهرود انجام می‌شود.


فریدون افزود: پیکر پاک این شهید والامقام 8 سال دفاع مقدس پس از تشییع در میان مردم شهیدپرور شاهرود در این شهرستان آرام می‌گیرد تا مرهمی بر دل بی‌قرار خانواده چشم‌انتظار خود باشد


انتهای پیام/ ق


تشییع پیکر شهید بعد از 35 سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۰ دی ۱۳۹۶
شهدا ما شرمنده ایم. روحشان شاد
آخرین اخبار