نخستین پایگاه بسیج خواهران در مسجد جامع گرمسار راه‌اندازی شد

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: نخستین پایگاه بسیج خواهران در مسجد جامع گرمسار راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مجید ناظریه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: عدم حضور جوانان در مسجد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بسیج است و این مهم نیازمند سامان‌دهی و اهتمام ویژه مسئولان فرهنگی است.


وی با تأکید بر لزوم ایجاد یک پایگاه بسیج در مسجد جامع این شهرستان بیان کرد: این مسجد یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مساجد شهرستان گرمسار است و همواره میزبان بسیاری از مراسم و مناسک عبادی و سیاسی است.


فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه امروزه هجمه‌های فرهنگی دشمنان جوانان را مورد هدف قرار دادند تصریح کرد: تشویق و ترغیب جوانان برای حضور در مساجد و مراسم‌های عبادی و سیاسی ازجمله نماز جمعه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج است.


وی با اشاره به ظرفیت ویژه بسیج خواهران در این عرصه بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت تأثیرپذیری بانوان برای آموزش سایر اعضای خانواده در دستور کار قرار گیرد چراکه بانوان مدیر تربیت و تعالی در بنیان خانواده به شمار می‌روند.


ناظریه با بیان اینکه جوانان با حضور در مسجد مانع از تحقق بسیاری از توطئه‌های دشمن می‌شوند اعلام کرد: گسترش تعداد اعضای فعال پایگاه تازه تأسیس بسیج خواهران در مسجد جامع در اولویت قرار گیرد چراکه مسجد جامع یکی از مساجد پرجمعیت و محوری در شهرستان است و حضور اعضای بسیجی به‌صورت فعال می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات فرهنگی را در سطح شهرستان سامان‌دهی کند.


امام‌جمعه گرمسار نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیجیان آیینه تمام نمایی از اخلاص و خوبی‌ها هستند و صبر، ایثار، جهاد و ولایت مداری مهم‌ترین ویژگی این افراد است.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا آرامی با تأکید بر اینکه پرهیز از اختلاف و تفرقه بین اعضای بسیج برای اثرگذاری در برنامه‌های این نهاد رکن اساسی و اصلی برای تداوم و تقویت فعالیت است اذعان کرد: بسیجیان ظرفیت خوبی برای تبیین و آموزش فرهنگ صحیح و اصلاح سبک زندگی دارند.


وی بیان کرد: کسب جایگاه، مقام و مسئولیت از دیگر مسائلی است که باید برای تقویت فعالیت‌های بسیج از آن پرهیز کرد و تنها به امر فرهنگ‌سازی مشغول باشیم.


انتهای پیام/ ق


افتتاح نخستین پایگاه بسیج خواهران در مسجد جامع گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.