50 راهدار در جنوب کرمان مستقر هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: هم اکنون 50 نفر راهدار با 30 دستگاه راهداری سبک و سنگین در 2 گردنه مستقر هستند .

50 راهدار در جنوب کرمان مستقر هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مسعود جمیلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بارش برف در 2 گردنه برف خیز ساردوئیه و جبالبارز شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: رانندگانی که قصد عبور از این 2 مسیر برف گیر جنوب کرمان را دارند بدون زنجیر چرخ از تردد در این مسیرهای برف گیر خودداری کنند.

وی افزود: از اولین ساعات بارش برف اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بسیج دستگاه های سبک و سنگین راهداری و استقرار در این 2‌ گردنه آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری را دارند .

جمیلی تصریح کرد:سه دستگاه نمک پاش در محل راهدار خانه سربیژن و شهدای راهدار جبالبارز مستقر است تا در صورت نیاز به نمک پاشی محورها اقدام به نمک پاشی کنند.

وی از تردد گشت های راهداری با وسائل سبک در طول محور جیرفت-سربیژن و سربیژن-بافت برای بررسی تردد ایمن خبرداد و گفت: باز کردن محورها و ایجاد تردد ایمن برای مردم و رانندگان مهمترین وظیفه مجوعه راهداری است لذا رانندگان قبل از حرکت به سمت مقصد وضعیت راه ها را از سامانه 141مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان جویا شوند تا سفری با برنامه و ایمن داشته باشند.

وی اظهارکرد: با توجه با آغاز طرح راهداری زمستانی در حوزه جنوب استان از یکم آذر امسال همه تمهیدات لازم در این طرح برنامه ریزی شده است و مجموعه راهداری با آمادگی کامل وارد این طرح شده است.

انتهای پیام/س

 

آغاز طرح راهداری زمستانی در حوزه جنوب استان از یکم اذر ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار