ارائه خدمت بهداشتی و درمانی به مددجویان کمیته امداد

معاون سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از ارائه ۲۳ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به مددجویان این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی عرب معاون سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری ۲۳ هزار خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ارائه شده است گفت : سه هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار نیازمند و افراد تحت حمایت کمیته امداد از خدمات درمانی و بهداشتی این نهاد بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه برای خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان تاکنون چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: ۱۴ طرح بهداشتی باهدف پیشگیری از بیماری و افزایش آگاهی برای مددجویان و ارتقای سلامت خانوارهای تحت حمایت استان در ۹ ماهه امسال اجرایی شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه خدمات درمانی و بهداشتی باهدف ارتقای سلامت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد انجام می شود، ابراز داشت: در خدمات بیمه درمان مکمل در سرفصل‌های دریافت مابه‌التفاوت تعرفه، فرانشیز خدمات، هزینه‌های دارویی، خدمات دندانپزشکی، عصا، عینک، ویلچر به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می‌شود.

عرب در ادامه تصریح کرد: برای ارائه هشت هزار و ۷۲ خدمات ارائه‌شده در قالب بیمه مکمل درمان طی ۹ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۴ مرکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد استان سمنان هستند، افزود: بیمه‌شدگان می‌توانند با رعایت سیستم ارجاع پزشک خانواده از خدمات این مراکز بهره مند شوند.

عرب با بیان اینکه ۴۳۱ مددجوی دارای بیماری خاص از حمایت کمیته امداد سمنان بهره‌مند می‌شوند، ابراز داشت: کمیته امداد می کوشد تا با ارائه طرح‌های بهداشتی در سرفصل‌های غربالگری و آموزش به مددجویان تحت حمایت نسبت به کاهش هزینه‌های درمانی و افزایش کیفیت خدمات درمانی اقدام کند.

انتهای پیام / ه

ارائه ۲۳هزار خدمت بهداشتی و درمانی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار