کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتشار کتاب آتش و خشم باعث سقوط ترامپ در افکار عمومی آمریکا می‌شود

کارشناس سیاست خارجى گفت: کتاب آتش و خشم تاثیر به سزایی در افکار عمومی آمریکا دارد و باعث سقوط ترامپ در اذهان مردم می‌شود.

///حسين كنعانى‌ مقدم كارشناس سياست خارجی در گفت و گو با خبرنگار گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره انتشار کتاب آتش و خشم و تاثیر آن در آینده سیاسی و عملکرد ترامپ اظهار کرد: این کتاب عملکرد ترامپ در رخدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را به چالش کشیده است و نویسنده وی را فردی دیوانه و کسی که از نظر روانی تعادل ندارد، معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه انتشار کتاب آتش و خشم بر افکار عمومی آمریکا تاثیر به سزایی خواهد داشت، افزود: ممکن است حزب حاکم برای جلوگیری از سقوط، تصمیماتی در خصوص ترامپ و مشاورانش اتخاذ کند، در واقع می‌توان گفت انتشار این کتاب باعث سقوط ترامپ در افکار عمومی آمریکاست.

کنعانی‌ مقدم با اشاره به اینکه نزدیکان کاخ سفید اقدام به انتشار کتاب آتش و خشم کردند، گفت: در دولت آمریکا یک چندگانگی وجود دارد و همواره رقابتی پنهان میان دو حزب رقیب یعنی دموکرات و جمهوری خواه در حاکمیت وجود داشته است به طوری که وزارت خارجه، کاخ سفید، CIA و سایر ارکان آمریکا در تعارض داخلی با یکدیگر هستند.

کارشناس سیاست خارجی بیان کرد: به نظر می‌رسد عملکرد ترامپ باعث شده است تا تعارض میان ارکان آمریکا نمایان شود گرچه وی پیش از این هم اعلام کرده بود زمانی که به کاخ سفید راه پیدا کند سیفون را می‌کشد.

انتهای پیام/

کتاب آتش و خشم باعث سقوط ترامپ در افکار عمومی آمریکا می‌شود

 

برچسب ها: ترامپ ، تحولات منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار