سردار نقدی:

استکبار جهانی آرزوی شکستن وحدت ملت ایران را به گور می برد/موشک‌های یمنی کاخ‌های آل‌سعود را به لرزه درآورده است

معاون فرهنگی سپاه گفت: قدرت‌های شیطانی و در راس آن استکبار جهانی طمع به شکست وحدت ملت ایران دارند ولی باید بدانند این آرزو را به گور می برند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار محمدرضا نقدی گفت : نوجوانانی که امروز با حضور در مزار شهدا یاد و خاطره آن ها را گرامی داشتند نسل چهارم و پنجم انقلاب هستند که ابراز علاقه و محبت بسیاری به شهدا داشته و از مکتب آن ها درس می‌گیرند.

وی گفت: در حالی که قدرت‌های شیطانی و در راس آن ها استکبار جهانی طمع به خاک ایران و شکست وحدت ملت ایران دارند باید بدانند که نسل جدید انقلاب که شاگردان مکتب شهدا هستند در این کشور پرورش یافته و در مقابل استکبار ایستادگی می کنند.

معاون فرهنگی سپاه بیان کرد: همان طور که ملت ایران در سال‌های گذشته با صلابت و اطاعت از ولایت فقیه در مقابل مستکبران ایستادگی کردند از این پس نیز نسل جوان و انقلابی جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهند که هیچ کسی به خاک این کشور طمع کند.

نقدی تصریح کرد: این ایستادگی و صلابت ملت ایران تا نابودی پرچم کفر و برافراشته شدن پرچم اسلام در دنیا ادامه دارد و دشمنان باید بدانند که ملت ایران از خون شهیدان نگذشته و همیشه برای پاسداری از اقدامات آن‌ها جانفشانی می‌کنند.

 آمریکا در چند ماه گذشته چندین سیلی محکم از رزمندگان اسلام خورده است

 سردار محمدرضا نقدی ، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه در مراسم یادواره کشوری شهدای انقلاب نیارق که در مسجد صاحب‌الزمان روستای نیارق برگزار شد با بیان اینکه موشک‌های یمنی کاخ‌های آل‌سعود را به لرزه درآورده است، گفت: آمریکا در چند ماه گذشته چندین سیلی محکم از رزمندگان اسلام خورده است.

وی اضافه کرد: آمریکا اولین سیلی را در آزادسازی موصل و دومین سیلی را در کردستان عراق از نیروهای ایرانی خورد که باعث عقب‌نشینی استراتژیک آمریکا در منطقه شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: آمریکا همچنین سیلی سوم را زمانی خورد که بعد از دزدیدن نخست وزیر لبنان و ندانم‌کاری‌هایی که در این زمینه به دست رژیم آل‌سعود انجام داد و بعد از اقدام قاطعانه سربازان ولایت، پشیمان شده است.

سردار نقدی متذکر شد: با نفوذ و قدرت نظام ولایی ایران در قلب‌های مردم منطقه اکنون یمنی‌ها با تمامی فشارهای کشورهای استکباری رژیم آل‌سعود ایستاده‌اند و تا امروز شاهدیم که موشک‌های یمنی کاخ‌های آل‌سعود را به لرزه درآورده است.

وی با اشاره به دستپاچگی آمریکا در اقدامات خود در منطقه افزود: آمریکا هر روز خطاهای بزرگ‌تر از گذشته در منطقه انجام می‌دهد و بعد از آن از کرده خود پشیمان می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران ‏با اشاره به سیاست‌های غلط استکبار جهانی در خصوص رژیم کودک‌کش صهیونیستی افزود: 20 سال است که اینها سعی کرده‌اند مسئله اصلی جهان اسلام را نفوذ ایران در منطقه نشان بدهند، اما رئیس جمهور نادان آمریکا با یک جرقه دوباره فلسطین را به مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرده است.

سردار نقدی گفت: ما یک کشور مردم‌سالار هستیم و کشورهای استکباری بعد از شکست‌های متعدد در منطقه سعی دارند در داخل کشور اختلاف ایجاد کنند که آن هم با بصیرت مردم با شکست مواجه می‌شود.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدای روستای نیارق در ایام انقلاب افزود: بصیرت مردم این منطقه در آن زمان در کشور مثال‌زدنی بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر امروز پرچم اسلام بالای سرماست مدیون شهدا هستیم، اضافه کرد: اگر امروز پرچم اسلام در لبنان، سوریه و یمن به اهتزاز درآمده است مدیون رشادت‌های جوانان ما در ایام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است.

معاون فرهنگی سپاه ظهر امروز با حضور در روستای نیارق بخش ویلکیج شهرستان نمین یادواره قیام تاریخی مردم این روستا در سال 57 را گرامی داشت و با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ آن‌ها ادای احترم کرد.

سردار نقدی بعد از حضور در گلزار شهدای روستای نیارق در مراسم کلنگ‌زنی یادمان شهدای قیام انقلابی نیارق شرکت کرد.

انتهای پیام/پ

 

برچسب ها: شهدا ، فتنه ، اخبار اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.