امنیت مهمترین ابزار کنترلی برای حفظ حقوق

احساس امنیت بعنوان یکی از مهمترین ابزار کنترلی برای حفظ حقوق و رفتار شهروندی در جامعه قلمداد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران در دیدار فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت یک نعمت بی بدیل در همه ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، و اقتصادی است، گفت: نیاز به امنیت از قدیمی‌ترین و عمیق‌ترین نیاز‌های انسانهاست به طوری که انسان‌ها در هیچ برهه زمانی برای تأمین امنیت بی تفاوت نبوده و هزینه‌های زیادی را برای تأمین امنیت و آرامش تحمل کرده اند.

وی با اشاره به اینکه امنیت، دارای اهمیت و نقش بسیار حساسی در ابعاد مختلف زندگی انسان است، افزود: داشتن بصیرت دینی اساس پذیرش و پایبندی به ارزش‌ها و آموزه‌های دینی است.

آیت الله طبرسی گفت: قرآن در همه حال انسان را به بصیرت و درک صحیح از دین که نتیجه آن رسیدن به سعادت و امنیت روانی و اجتماعی است فرا می‌خواند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، افزود: برای حفظ اعتقادات و باور‌های دینی در ارتقاء احساس امنیت و پایبندی اقشار جامعه به ویژه قشر جوان، متولیان فرهنگی و اجتماعی باید در قول و عمل و با محبت منطق آموزه‌های دینی را ابلاغ و اجرا کنند.

وی با اشاره به این که نیروی انتظامی در مواجهه با حوادث پیش آمده مقتدرانه و مدبرانه برخورد کرده است، گفت: نا آرامی‌های اخیر در کشور نشان داد که دشمن همیشه در صدد ضربه زدن به این نظام الهی است.

انتهای پیام/آ

بصیرت دینی اساس پایبندی به ارزش‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار