مدیر شرکت جیووای ایتالیا:

مسئولان جیووا پیگیر دریافت غرامت هستند/چرا فدراسیون فوتبال برگه فسخ قرارداد را منتشر نمی‌کند؟

سعید یحیایی گفت: اگر مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و ساکت حکم فسخ قرارداد با جیووا را دارند، چرا آن را منتشر نمی‌کنند.

یحیایی: جیووا درحال پیگیری دریافت غرامت است/ فدراسیون برگه فسخ قرارداد را چرا منتشر نمی کندسعید یحیایی، مدیر بخش صادرات شرکت جیووای ایتالیا در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت‌های محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر فسخ قرارداد این شرکت با فدراسیون فوتبال گفت: اگر ما دروغ می‌گوییم، زمانیکه دادگاه حکم این پرونده را داد، مسئولان فوتبال کشور ایران چگونه می‌خواهند جواب رسانه‌ها و مردم را بدهند. اگر مسئولان فدراسیون و ساکت حکم فسخ قرارداد را دارند، چرا آن را افشا نمی‌کنند و به این پرونده خاتمه نمی‌دهند؟

او افزود: فدراسیون فوتبال ایران هیچ نامه‌ای مربوط به فسخ قرارداد به شرکت جیووا نداده است و ما هم درحال پیگیری هستیم تا غرامت مان را دریافت کنیم. قسم می‌خورم هیچ مدرکی مبنی بر فسخ قرارداد شرکت جیووا با فدراسیون فوتبال ایران نداریم و به طور قطع تلاش می‌کنیم تا غرامت مان را دریافت کنیم.

مدیر بخش صادرات شرکت جیووای ایتالیا ادامه داد: اگر مسئولان فوتبال ایران، مدرکی بر فسخ قرارداد دارند، چرا به جیووا ارائه نمی‌کنند که این مشکل حل شود؟ ما درحال پیگری شکایت مان در دادگاه هستیم و همه چیز به زودی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات یحیایی درباره قرارداد جیووا با فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار