شریفات به استقلال خوزستان پیوست

مهاجم سابق تیم ذوب آهن اصفهان با عقد قراردادی ۶ ماهه به استقلال خوزستان پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل شریفات، مهاجم ۲۹ ساله رامشیری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال تهران و استقلال اهواز را دارد و در لیگ هفدهم و جام حذفی، ۱۲ بار برای ذوب آهن به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند، به دلیل برخی مشکلات قراردادش را با سبزپوشان اصفهانی فسخ کرد و به استقلال خوزستان پیوست.

این بازیکن پس از پنج سال حضور در فولاد خوزستان به ذوب‌آهن پیوست و پس از فسخ قرارداد با این تیم، حالا به استقلال خوزستان پیوست تا در ادامه لیگ هفدهم شاگرد ویسی شود.

 یعقوب پیری، مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال خوزستان گفت: دقایقی پیش با شریفات به توافق رسیدیم و قراردادی ۶ ماهه را امضا کردیم. امیدوارم بتوانیم از توانایی‌های این بازیکن استفاده کنیم.

پیری افزود: قرار است نماینده باشگاه فردا "سه شنبه" با ۲ بازیکن از یک باشگاه لیگ برتری مذاکره کند و قرارداد آن‌ها نیز به زودی امضا می‌شود.

سخنگو باشگاه استقلال خوزستان در خصوص جذب یعقوب کریمی هم اظهار کرد: از فردا پروسه جذب کریمی را آغاز می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم با او قرارداد ببندیم.

انتهای پیام/

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار