نماینده ضدایرانی کنگره آمریکا خود را بازنشسته می‌کند

اد رویس در بیانیه‌ای اعلام کرد در رقابت‌های چهاردهمین دوره انتخابات کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۸ شرکت نمی‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، اد رویس، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، در بیانیه‌ای اعلام کرد برای چهاردهمین دوره انتخابات کنگره این کشور از ایالت کالیفرنیا رقابت نمی‌کند؛ کرسی که احتمالا در تلاش دموکرات‌ها برای کنترل بر مجلس نمایندگان آمریکا بسیار کلیدی خواهد بود.

او رویس در بیانیه خود از مردم کالیفرنیا برای اعتماد به وی در این سمت قدردانی کرد.

رویس تازه‌ترین نماینده از حدود سی نماینده جمهوری خواه مجلس آمریکاست که بازنشستگی، فعالیت در حرفه‌ای دیگر یا استعفای خود را اعلام کرده‌اند.

دموکرات‌ها برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا به بیست و چهار کرسی در انتخابات میان دوره‌ای ماه نوامبر نیاز دارند.

تحلیلگران سیاسی حوزه انتخابی رویس را که شامل حومه‌های جنوب شرقی لس آنجلس می‌شود یک میدان نبرد سخت در انتخابات نوامبر می‌دانند؛ چرا که رای‌دهندگان این منطقه در انتخابات ریاست جمهوری پارسال، هیلاری کلینتون دموکرات را به ترامپ ترجیح دادند.

رویس در بیانیه خود آورده است قصد دارد سال پایانی کارش در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا را به «تهدید‌های فوری پیش روی» کشور از جمله کره شمالی و ایران، تلاش‌های روسیه برای سوء استفاده از اطلاعات برای برهم زدن دموکراسی‌های غربی و تهدید‌های تروریستی در آفریقا و آسیای میانه اختصاص دهد.

شایان ذکر است این نماینده آمریکایی بارها در تصویب طرح‌ها و تحریم‌های ضدایرانی در کنگره آمریکا نقش داشته است و حتی خواستار تغییر نظام در کشورمان شده است.

انتهای پیام/

اعلام بازنشستگی اد رویس در سال 2018

برچسب ها: ایران ، کنگره آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار