علاقه مندان به فروش نهال به نظام مهندسی مراجعه کنند

افرادی که تمایل به تولیدوتوزیع نهال دارندمی توانند برای اخذ مجوز فروشندگی، ظرف مدت دو هفته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه و مجوزهای لازم را دریافت کنند .

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: با توجه به اهمیت توزیع نهال سالم و جلوگیری از شیوع آفات و بیماریها، گشت ویژه نهال با حضور نماینده مرکز تحقیقات، نماینده نیروی انتظامی ،قاضی تعزیرات حکومتی ،نماینده مدیریت شهرستان کرمان و روسای بخشهای ماهان و مرکزی،ازنهالستانهای تولید نهال به منظور ابلاغ اخطاریه جهت عدم فروش نهال غیر مجاز و همچنین بازرسی از نهالستانهای دارای مجوز، بازدید سر زده صورت پذیرفت.


وی افزود: در این بازدید ازمراکز عرضه و توزیع نهال در جاده قدیم ماهان ، هفت باغ و شرف آباد بازدید بعمل آمد وبه مراکز فوق اخطاریه کتبی در خصوص عرضه نهال مجوز دار ،دارای لیبل وگواهی بهداشت و سالم و همچنین ارائه فاکتور فروش داده شد.


مسعودی افزود:افرادی که تمایل به تولیدوتوزیع نهال دارندمی توانندجهت اخذ مجوز فروشندگی، ظرف مدت دو هفته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه و مجوزهای لازم را دریافت نمایند .


وی در پایان گفت: در همین راستا گشت ویژه نهال به صورت مستمر از مراکز عرضه و توزیع نهال بازدید خواهندکرد و در صورت تخلف با افراد سودجو و عرضه کنندگان نهال بدن مجوز برخورد قانونی صورت خواهدپذیرفت.

انتهای پیام/ی

نظارت و کنترل بر توزیع نهال سالم با همکاری تیم نظارتی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار