آبادیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

برگزاری تورهای گردشگری‌ در بافت‌ تاریخی ‌منطقه 11

شهردار منطقه 11 با اشاره به اینکه بخشی از منطقه 11 جزء حصار‌ ناصری‌ بوده و بافت تاریخی‌ تهران  محسوب‌ می‌شود، گفت: طی‌ ماه‌های آینده در این محدوده تورهای گردشگری برگزار خواهیم‌ کرد‌.

برگزاری تورهای گردشگری‌ در بافت‌ تاریخی ‌منطقه 11نصرالله‌ آبادیان‌ شهردار منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ با بیان اینکه طی 3 ماه آینده 2 جشنواره بین‌المللی در منطقه‌ 11 در حوزه‌ موسیقی و تئاتر‌ برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشنواره‌ موسیقی‌ و تئاتر‌ 2 رخداد بین‌المللی هستند‌ که کمتر‌ از 75 روز دیگر‌ در تئاتر‌ شهر‌ و تالار  وحدت برگزار می‌شوند‌.

شهردار منطقه‌ 11 با بیان‌ اینکه‌ امسال‌ شهرداری‌ با همت‌ و تلاش‌ بیشتری‌ در راستای‌ اعتلا بخشیدن  به جایگاه هنر در انقلاب اسلامی‌ حضور پیدا خواهد کرد‌، تأکید کرد: ما در کنار وزارت ارشاد‌ بستری را فراهم خواهیم کرد تا شهروندان‌ از این جشنواره‌ استفاده بیشتری کنند‌ و آثار خود را در آن ارائه کنند.

وی تصریح‌ کرد: شهرداری منطقه 11 تمام تلاش‌ خود را خواهد کرد تا بستری مناسب‌ برای این 2 رخداد‌ بین‌المللی‌ فراهم کند و مردم‌ هم بتوانند در شرایط‌ بهتری رفت‌ و آمد کنند‌.

آبادیان‌ با اشاره به قرار گرفتن بخشی از منطقه 11 در حصار‌ ناصری‌، گفت: این بخش‌ جزء بافت‌ تاریخی محسوب‌ می‌شود و ما چندین‌ سال است که برای این موضوع برنامه ویژه‌‌ای داریم‌.

شهردار منطقه 11 خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که امسال با بهبود‌ خدمات، تورهای گردشگری‌ را با مزیّت‌ بیشتری نسبت به سال‌های قبل برگزار کنیم و شرایط‌ بازدید‌ شهروندان‌ از اماکن تاریخی را تسهیل‌ بخشیم‌.

وی با بیان اینکه از همه هموطنان دعوت می‌کنم تا از فضای فرهنگی و تاریخی منطقه 11 بازدید کنند، افزود: در اسفندماه و فروردین‌ ماه بحث‌ گردشگری‌ داریم‌ و اکنون‌ در حال انجام مطالعاتی‌ در حوزه نشر و کتاب‌ هستیم‌، زیرا شمال منطقه 11 خواستگاه‌ حوزه نشر و کتاب است.

آبادیان‌ خاطرنشان کرد: طی مذاکراتی که با اعضای شورای شهر داشتیم‌ تلاش کردیم تا بتوانیم‌ این محدوده را به عنوان یک محدوده فرهنگی تعریف‌ کنیم‌ تا مردم هم بتوانند غذای روح خود را در آن منطقه تأمین کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار