اراده دیدنی زنی که در مدتی کوتاه۵۰ کیلو کاهش وزن داشت +عکس

زنی که مدت‌ها از چاقی بیش از حد رنج می برد موفق شد با اراده‌ای قوی در مدتی کوتاه 50 کیلو از وزن خود بکاهد.

اراده دیدنی زنی که در مدتی کوتاه 50 کیلو کاهش وزن داشت+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، "فارنسیز کاربنتر" زنی امریکایی است که پس از مدت‌ها رنج و افسردگی ناشی از چاقی سرانجام توانست با عزم کردن جزم خود در عرض چند ماه برنامه ای دقیق را در مسیر لاغری پیش بگیرد.

این زن 150 کیلو گرم وزن داشت و این موضوع تاثیر بسیار بدی در روحیه او گذاشته بود، بنابراین با قطع یکباره کربوهیدرات و چربی ها از برنامه غذایی خود و همچنین انجام ورزش‌های منظم، موفق شد در مدت کوتاهی خود را به وزن 100 کیلو برساند.

او در مصاحبه با یک مجله سلامتی گفت: در تمام دوره ای که برای لاغری پشت سر می گذاشتم از تغییرات چشمگیر خود عکس می گرفتم و در صفحه اینستاگرام شخصی ام با دیگر کابران به اشتراک می گذاشتم.

فارنسیز همچنین در ادامه صحبت‌هایش به خبرنگار مجله بیان کرد: کاربران که شاهد تحولات محسوس من بودند مدام من را تشویق به ادامه مسیر تندرستی می کردند و من با قدرت بیشتری ادامه می دادم تا سرانجام به این نقطه رسیدم، نقطه ای که 50 کیلو از وزن کم من شده و احساسی عالی به زندگی خود دارم.

خانم کاربتنر به مردمی اشاره کرد که با توجه به موفقیت او در زمینه کاهش وزن، مدام از او درخواست مشاوره می کنند و او نیز تجربیات خود را در اختیار آنها می گذارد.

اکنون بنا به گفته های این زن، او فالوورهای زیادی در صفحه اینستاگرام خود دارد که هر روز منتظر انتشار تصاویر و تجربیات تازه او هستند.

 اراده دیدنی زنی که ۵۰ کیلو کاهش وزن داشت+عکس

اراده دیدنی زنی که ۵۰ کیلو کاهش وزن داشت+عکس

اراده دیدنی زنی که ۵۰ کیلو کاهش وزن داشت+عکس

 

 انتهای پیام/

کاهش وزن عجیب زن 150 کیلویی در مدتی کوتاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.