بهروز مفید در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساخت سریال «محکومین» به سفارش قوه‌ قضائیه نیست

تهیه‌کننده سریال «محکومین» گفت: ساخت این مجموعه تلویزیونی سفارشی نبود و حتی در حد مجتمع هم به ما خدماتی از طرف قوه‌قضائیه داده نشد.

«محکومین» سفارش قوه‌قضائیه نیستبهروز مفید تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «محکومین»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص چگونگی ساخت این سریال گفت: حقیقت این است که ساخت مجموعه «محکومین» به هیچ وجه سفارشی نبود. من سه سال پیش، طرح فیلمنامه را قبل از آنکه حکم‌های جایگزین به شکل قانون در آید، به یکی از شبکه‌های سیما ارائه دادم که متاسفانه مورد استقبال قرار نگرفت. باید بگویم که حتی در حد مجتمع و یا کمک‌های اولیه هم به ما سرویسی از طرف قوه‌ قضائیه داده نشد.

وی در خصوص حضور چهره‌های جدید بازیگری و ناآشنا در اپیزود‌های مجموعه تلویزیونی «محکومین» اظهار کرد: ما حدود ۴۴۴ بازیگر را در این سریال داشتیم که قریب به ۳۸ نفر آن‌ها از چهره‌های شاخص هستند و این نیست که فقط از نابازیگران استفاده کرده باشیم. در واقع وقتی یک سریال حجم بالایی بازیگر می‌خواهد، از حضور نابازیگران هم استفاده خواهیم کرد.

تهیه‌کننده سریال «هشت و نیم دقیقه» افزود: البته حضور چهره‌های برجسته در مجموعه «محکومین»، مبنایی نیست که ما بازیگران ناشناخته را رد کنیم. تلاش ما این بود که هم از حضور بازیگران حرفه‌ای و هم نابازیگران بهره‌مند شویم.

مفید با بیان اینکه برای ساخت فصل‌های جدید «محکومین» تمایل دارد، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این کار، سفارشی نبودن موضوعات و فیلمنامه است و تا حدی راحت‌تر توانستیم به موضوعات مختلف بپردازیم. در واقع کار‌های مشارکتی عمدتاً برای تهیه‌کننده‌ها محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند که سریال «محکومین» به دلیل سفارشی نبودن و نداشتن اسپانسر آزادتر بود. ساخت «محکومین» یک تجربه بود که اگر قرار باشد قسمت‌های بعدی آن ساخته شود، باید با یک حوصله و تامل بیشتری رقم بخورد.

وی گفت: خوشبختانه تا امروز و پس از پخش ۱۵ قسمت از سریال، از سوی همکاران قوه قضائیه هیچ بازخورد منفی نداشتیم. در واقع کار کردن در دستگاه قضا، خیلی فضای مکانیکی نیست و نگاه‌ قُضات در برخی اوقات می‌تواند متفاوت باشد.

مفید در پایان با اشاره به بازخورد مثبت از طرف مخاطبان سریال، عنوان کرد: همه بچه‌ها با توجه به بودجه اندکی که در دستمان بود زحمات‌ بسیاری کشیدند و امیدوارم ما حصل کار مورد رضایت مخاطبان قرار گرفته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۰ دی ۱۳۹۶
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.واقعا خسته نباشید سریال بسیار خوب و آموزنده ای است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۰ دی ۱۳۹۶
با سلام و تشکر از عوامل ساخت و پخش این سریال.
مجموعه بسیار عالی است که با دقت و بدون غرض ورزی، مشکلات جامعه را به نمایش می گذارد.
Iran (Islamic Republic of)
آوا
۱۱:۳۷ ۲۰ دی ۱۳۹۶
سلام علیکم
واقعا خسته نباشید سریال بسیار خوب و آموزنده ای است و بنده تلاش میکنم همیشه آن را دنبال کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۰ دی ۱۳۹۶
سلام
متشکر،کار شما خیلی هم عالی است.
آخرین اخبار