فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد:

کشف البسه قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف 2 هزار و 81 ثوپ انواع البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف البسه قاچاق در همدان  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ بزرگعلی نوری فرمانده انتظامی شهرستان بهار در تشریح این خبرگفت: در پی تلاش کارکنان انتظامی شهرستان بهار و اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق، شب گذشته خودوری سواری حامل 2 هزار و 81 ثوپ انواع البسه خارجی در محور های مواصلاتی شهرستان بهار متوقف شد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: این محموله قاچاق که بیش از 630 میلیون ریال ارزش داشت از استان های مرزی و غرب کشور بارگیری و قصد ورود به استان همدان را داشت که با هوشیاری کارکنان انتظامی شهرستان متوقف و در این رابطه 2 نفر غیر بومی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ نوری در ادامه گفت: پدیده شوم قاچاق کالا، مخرب اقتصاد ملی است و به دلیل همجواری این شهرستان با دو استان مرزی و غرب کشور ،مبارزه با این پدیده همواره در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در خاتمه از مردم شریف شهرستان بهار خواست: در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه موارد مشکوک، پلیس را از طریق تلفن و سامانه 110 مطلع کرده و چنانچه نسبت به عملکرد کارکنان انتظامی، پیشنهاد، انتقاد و یا شکایاتی دارند از طریق شماره تماس 197 با بازرسی نیروی انتظامی در تماس باشند.

انتهای پیام/د.ا

کشف و توقیف کالای قاچاق در شهرستان بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار