کد خبر: ۶۳۹۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

امسال هزار و نهصد تماس در سامانه سامد هرمزگان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون هزار و نهصد تماس در سامانه سامد به ثبت رسیده است .

وی افزود: پس از ارجاع تماس ها به دستگاه های اجرایی مربوطه نهصد و نود مورد منجر به نتیجه شده است.

استاندار هرمزگان گفت : بر اساس برنامه زمان بندی هر هفته یک دستگاه اجرایی برای پاسخگویی به درخواست های مردمی در مرکز سامد در بندرعباس حاضر می شود.
معاون ارتباطات مردمی سامد اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان هم گفت: روزانه حدود بین 80 تا 120 تماس مردمی در این سامانه ثبت می شود.
محمد رضا پاکروان افزود : 7 تا 10 روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواست های مردمی است.
وی گفت : درخواستهای مردمی با شماره تلفن 111 به دستگاههای اجرایی مربوطه ارجاع داده می شود.

انتهای پیام/ز

پاسخگویی به درخواست هاس مردمی با سامانه سامد

دیجیکالا پایین خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت آسمان صبح فردا-صفحه خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر