داعش نسخه رایگان کتاب ترامپ را منتشر کرد

جمعی از حامیان گروه تروریستی داعش، نسخه الکترونیکی کتاب جنجالی «آتش و خشم: داخل کاخ سفید ترامپ» را به صورت رایگان در اختیار کاربران فضای مجازی قرار دادند.

داعش نسخه رایگان کتاب ترامپ را منتشر کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی مجله نیوزویک؛ کانال های پنهانی حامیان داعش لینک دانلود رایگان کتاب جنجالی «آتش و خشم: داخل کاخ سفید ترامپ» را از طریق پیام رسان تلگرام، گوگل درایو، دراپ باکس، و سایر درگاه های توزیع فایل در اختیار کاربران قرار دادند. آنها همچنین ضمن انتشار بخش هایی از این کتاب در شبکه اجتماعی توئیتر، آن را رسوایی برای «ترامپ کافر» معرفی کردند.

شرکت امنیتی نظارت بر سایبر موسوم به «جیادوسکوپ» این کانال های تلگرام و حساب های توئیتری را شناسایی کرده است.

روز گذشته نیز وبسایت افشاگر ویکی لیکس نسخه دیجیتالی این کتاب را به صورت رایگان منتشر کرد. هرچند این نسخه پس از ساعاتی از صفحه وبسایت ویکی لیکس حذف شد ولی گفته می شود این اقدام برای ضربه زدن به درآمدزایی نویسنده یا آگاهی بیشتر مردم از عملکرد یکساله دولت ترامپ بوده  است.

از مراسم تحلیف ترامپ در ژانویه 2016، گروه تروریستی داعش بارها در خروجی ویدئوهای تبلیغاتی خود، رئیس جمهور آمریکا را تهدید کرده است. این گروه تروریستی در آخرین ویدئوی تبلیغاتی خود ضمن محکوم کردن تصمیم ترامپ در خصوص انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، شهرهای آمریکا را با حمله های خونبار تهدید کرد.

کتاب «آتش و خشم: داخل کاخ سفید ترامپ» اثری از مایکل وولف، نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی است. وولف برای نگارش این کتاب با بیش از 200 نفر از نزدیکان ترامپ مصاحبه کرده و حقایقی جالب درباره زندگی خصوصی و کاری وی را فاش ساخته است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتشار این کتاب محتوای آن را «دروغین» توصیف کرد.

انتهای پیام/

 

انتشار نسخه رایگان کتاب ترامپ در فضای مجازی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۲۰ دی ۱۳۹۶
با سلام اگر داعش این کتاب را منتشر کرده واقعا جای تامل دارد! و قطعا استراتژی فریب در آن نهفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۲۰ دی ۱۳۹۶
چگونه میشه کتاب راجع به ترامپ رو تهیه کرد
آخرین اخبار