انهدام ۶۳ باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در مازندران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از انهدام ۶۳ باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: در راستای مبارزه با این پدیده شوم، فرماندهی انتظامی استان با اجرای طرح‌های مقابله‌ای با خرده فروشان موادمخدر و عوامل سودجو ۹ ماه امسال، موفق به انهدام ۶۳ باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در سطح استان شده است.

وی از افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در این مدت خبر داد و افزود: با اجرای ۶۲۹ طرح پاکسازی مناطق آلوده، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح کنترل جاده‌های استان بیش از ۲ هزار و ۸۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت:: سودآوری، تجارت و خرید و فروش موادمخدر، دسترسی و مصرف آسان، جذاب و شکیل بودن اقلام در دسترس این مواد از عوامل موثری به شمار می‌روند که بطور چشمگیر باعث افزایش گرایش به مصرف مواد مخدر شده اند.

سرهنگ باقری از دستگیری بیش از پنج هزار خرده فروش مواد مخدر و توقیف یک هزار و ۱۷۸ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: ۷۵۴ عملیات برجسته در سطح استان در این مدت به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به این که از کل کشفیات موادمخدر ۱۸۵ کیلوگرم آن را مواد مخدر صنعتی تشکیل می‌دهد، گفت: با توجه به کاهش سن اعتیاد بایستی در جهت جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم، برنامه ریزی و اقدام جدی و همه جانبه‌ای صورت پذیرد و با عناصری که در جهت ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق مبادرت می‌ورزند با شدت و قاطعیت مبارزه شود.

انتهای پیام/ر

۶۳ باند موادمخدر منهدم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.