نشست پارلمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان از برپایی نشست پارلمان دانش‌آموزی این استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا عامریان رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان سمنان گفت: امروز حضور نسل جوان و نوجوان در مساجد می‌تواند کشور را از گردنه‌های سخت جنگ نرم دشمنان عبور دهد.

 وی مساجد را سنگرهای مهم برای نوجوانان و جوانان در برابر هجمه نرم دشمنان برشمرد و بر ضرورت افزایش حضور دانش‌آموزان استان سمنان در مساجد این استان تأکید کرد.

 رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با تأکید بر اینکه امروز لازم است تا پیوند میان نوجوانان با مساجد افزایش یابد؛ فعالیت کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد این استان را یکی از راهکارهای مهم افزایش حضور جوانان و نوجوانان در مساجد عنوان و تصریح کرد: باید برخی فعالیت‌های فوق‌برنامه دانش‌آموزان به سمت‌وسوی مساجد سوق یابد.

 عامریان با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی استان سمنان در فعالیت‌های خود جایگاه مهم و ویژه‌ای برای پیوند دانش آموزان با معارف دینی و مذهبی قائل شده است اضافه کرد: اعتکاف دانش‌آموزی، دعای عرفه دانش‌آموزی و نیز برگزاری اردوهای عمره دانش‌آموزی در گذشته و نیز عتبات دانش‌آموزی در سال‌های اخیر ازجمله نمادهای این فعالیت‌هاست.

 وی با اشاره به اینکه بیشتر فعالیت‌ها و اهداف سازمان دانش‌آموزی در اردوهای تشکیلاتی ویژه اعضای این سازمان که به‌عنوان پیشتازان شناخته می‌شوند تحقق می‌یابد عنوان کرد: امروز دانش‌آموزان پیشتاز در سراسر کشور به‌ویژه استان سمنان افتخار می‌کنند که در اردوها و مدارس خود خادم‌الصلاه می‌شوند و برای خدمت به نمازگزاران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با اشاره به ظرفیت موجود در پارلمان دانش‌آموزی این استان برای برنامه‌ریزی بیشتر حوزه فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی گفت: برگزاری جلسات این پارلمان در مساجد و حضور آنان در خانه‌های خدا می‌تواند به این تصمیم‌سازی کمک کند.

 عامریان عنوان کرد: بر این اساس برگزاری نشست پارلمان دانش‌آموزی استان سمنان با مدیران کانون‌های مساجد ابن استان یکی از برنامه‌های مشخص پیشنهادی سازمان دانش‌آموزی در این زمینه است.


انتهای پیام / ق


دانش‌آموزان پیشتاز در سمنان خادم‌الصلاه می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار