درچه سنی از شغلتان متنفر می‌شوید؟

بر اساس مطالعه ای که به تازگی در مجله « بلومبرگ » منتشر شده، افراد از یک سن مشخصی به بعد، نسبت به شغل خود احساس تنفر می کنند تا حدی که مجبور به ترک آن می شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه، جوانان پس از اتمام تحصیلات خود، دغدغه ورود به بازار کار و پیدا کردن شغلی را دارند که بتوانند آینده خود را بر آن بنا کنند، این در حالی است که محققان به این نتیجه رسیده اند که بیشتر افراد در سن 35 سالگی، دیگر شغل شان برای شان قابل تحمل نیست.

محققان برای انجام این مطالعه با ییش از 2 هزار کارمند مصاحبه کرده اند و به نتیجه ای غم انگیز رسیده اند. بر اساس نتایج این مطالعه، از هر 6 کارمند بالای 35 سال، یک نفر از شغل خود ناراضی است، در حالی در میان کارمندان زیر 35 سال، این وضعیت، تنها در یک نفر از هر 10 نفر مشاهده می شود. دلیل این رویداد ساده است: با ورود افراد به دهه سی سالگی و با گذر از 35 سال، احساس مسؤولیت آن ها با گرفتن پست های بالاتر در محل کار، بیشتر می شود و همچنین مسؤولیت های خانواده هم به آن اضافه می شود و بر همین اساس افراد بیشتر در معرض استرس قرار می گیرند.


بیشتربخوانید: 10 شغل‌ برتر سال 2017 را بشناسید


این سن، زمانی است که شما باید به سوالات و برنامه های شخصی و حرفه ای خود پاسخ دهید. تأسف بار ترین قسمت این مطالعه این جاست که نشان می دهد 17 درصد از کارمندانی که از آن ها مصاحبه شده، محیط کار خود را دوست ندارند و یک چهارم آن ها احساس می کنند ارزش واقعی آن ها فهمیده نمی شود.

منبع:نوآوران

انتهای پیام/

چند سالگی از شغل خود متنفر می شویم؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۹ دی ۱۳۹۶
کدوم شغل ؟
آخرین اخبار