شدت یافتن درگیری‌ها در نابلس / کشته شدن خاخام یهودی در کرانه باختری

در پی تیراندازی و افزایش درگیری‌ها در جنوب نابلس در کرانه باختری خاخام یهودی ۳۲ ساله از شهرک نشینان کشته شد، همچنین صهیونیست‌ها، فلسطینی‌ها را هدف تیراندازی شدید قرار دادند.

شدت یافتن درگیری‌ها در نابلس / کشته شدن خاخام یهودی در غرب نابلسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ در پی تیراندازی در جنوب نابلس در کرانه باختری رود اردن یک شهرک نشین صهیونیست کشته شد.

شبکه تلویزیونی العالم نیز به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد: «رزیئیل شیبح» خاخام یهودی ۳۲ ساله در تیراندازی در غرب نابلس کشته شد.

این شبکه اعلام کرد عاملان تیراندازی در جنوب نابلس که منجر به کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست شد توانستند از محل حادثه فرار کنند.

یک جوان فلسطینی نیز در حمله شهرک نشینان صهیونیست به چند خودرو در جنوب نابلس در کرانه باختری مجروح شد.

همچنین نیرو‌های اشغالگر در چارچوب عملیات جستجوی عاملان تیراندازی در نابلس، از بالن‌های جاسوسی در آسمان شهرک «تل» در نزدیکی نابلس استفاده کردند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های اشغالگر در خلال درگیری‌ها در شهرک تل، فلسطینی‌ها را هدف تیراندازی شدید قرار دادند.

تلویزیون المیادین نیز در خبری اعلام کرد: نیرو‌های اشغالگر پس از کشته شدن شهرک نشین اسرائیلی، به شهرک الصره در جنوب نابلس یورش بردند.

المیادین همچنین افزود پس از عملیات نابلس، اشغالگران بازرسی را از افرادی که به نابلس وارد و یا از آن خارج می‌شوند شدت بخشیده اند و نیرو‌های کمکی به این شهر اعزام کرده اند.

انتهای پیام/

افزایش درگیری‌ها در نابلس در کرانه باختری رود اردن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار