دو خبر از تئاتر فجر 36/ فراخوان ثبت‌نام دانشجویی برای بلیت‌های جشنواره

دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر در نظر دارد با رویکرد حمایت از جامعه دانشجویی، براى برخی دانشجویان تخفیف در نظر بگیرد.

دو خبر از تئاتر فجر 36/ فراخوان ثبت‌نام دانشجویی برای بلیت‌های جشنوارهبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشنواره تئاتر فجربه عنوان یک رویداد فرهنگی، سال‌هاست که فرصتی را برای معرفی نمایش‌های داخلی و خارجی فراهم می آورد. امسال هم آثار متفاوتی در این جشنواره به معرض دید عموم در می آیند.

در ادامه دو خبر از تئاتر فجر این دوره را بخوانید؛

معرفی یکی از آثار راه یافته به بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر

نمایش «رختشوی‌خانه مفاخر» از کشور فرانسه به کارگردانی جاسم هیندی، تهیه‌کنندگی Hebbel Am Ufer (HAU) و سرپرستی باربارا رائس در بخش بین‌الملل سی‌وششمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارد.

نمایش « رختشوی‌خانه مفاخر » قرائت شعری از مرگ است که با مجموعه‌ای از تصاویر و نقاشی‌ها مثل مناظر، طلسم‌ها و پرتره‌هایی از حیوانات همراه شده است و از دست رفتن سرخوشی زندگی در خاورمیانه را نمایش می‌دهد. این کار تجلیلی از نازک الملائکه شاعر معاصر عراقی است که یکی از تأثیرگذارترین شاعران زن محسوب می‌شود.

HAU یک مجموعه تئاتری است که از ادغام سه سالن در برلین تشکیل شده است؛ این مجموعه هنوز گروه تئاتری ویژه خود را ندارد اما مکانی است برای برگزاری جشنواره‌ها، اجرای مهمانان و تولیدات مشترک.

«رختشوی‌خانه مفاخر» روز یکشنبه، اول بهمن‌ماه ساعت 15 در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به مدت 30دقیقه به صحنه می‌رود.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، به دبیری فرهاد مهندس‌پور از 28 دی‌ماه تا 9 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

******

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی برای بلیت‌های جشنواره تئاتر

دبیرخانه جشنواره فجر در نظر دارد با رویکرد حمایت از جامعه دانشجویی، براى دانشجویان تئاتر تا سقف ۳۰۰هزار تومان تخفیف بلیت ۵۰درصدی و برای سایر دانشجویان تا سقف ۱۵۰هزار تومان تخفیف بلیت ۵۰ درصدی در نظر بگیرد.

لذا از دانشجویان علاقه‌مند دعوت می‌شود در تاریخ پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه، از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعدازظهر، با همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی و کارت دانشجویی معتبر به لابی سالن اصلی تئاتر شهر مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار