فکورزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کتاب «واژه نامه» را در دست نگارش دارم

نویسنده کتاب «عصر یکشنبه های بی باران» گفت: کتاب «واژه نامه» را در دست نگارش دارم و به دلیل کار سختی کار، نگارش این کتابم سال ها طول می کشد.

کتاب وازه نامه را در دست نگارش دارم

محمد تقی فکورزاده، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب های جدیدش گفت: کتاب جدیدم با عنوان «عصر یکشنبه های بی باران» منتشر شد و مقدار زیادی از این کتاب به فروش رفت. هم اکنون نگارش کتاب های دیگرم را دنبال می کنم. علاوه بر نگارش،کتاب ها را تصحیح هم می کنم. هم اکنون کار تصحیح کتاب 180 صفحه ای آقای سالاری را انجام می دهم که فعلا عنوانی روی کتاب نگذاشته اند.

وی افزود: کتاب «واژه نامه»  را در دست نگارش دارم. به دلیل این که کار سختی است نگارش این کتابم سال ها طول می کشد. علاوه بر آن روی جزوه «شناخت» و روی داستان هایم که سال ها قبل آنها را نوشته ام،کار می کنم. زمان نگارش داستان هایم به 50 سال پیش بازمی گردد. به دلیل آنکه داستان ها را در زمان جوانی ام نوشتم، نوع نگارشم در حال حاضر با آن زمان تغییر کرده است.

این شاعر با اشاره به سبک نگارش خود در حال حاضر بیان کرد: الان سعی می کنم از واژه های عربی و انگلیسی در نوشته هایم استفاده نکنم. قصدم این است که واژه های به کار رفته در نوشته هایم به طور کامل فارسی باشد. به همین دلیل باید در داستان هایم تغییرات زیادی بدهم؛ در نتیجه کار روی داستان هایم طول می کشد و به این زودی ها تمام نخواهد شد. در کنار آن، متن هایی را که ترجمه کرده ام را دوباره تصحیح می کنم تا برای انتشار آماده شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.