توسعه اقتصادی کشور در گرو اجرای استانداردها

مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه گفت: سازمان ملی استاندارد یک سازمان فرابخشی و حاکمیتی بوده که عهده دار سیاستگذاری، حسن نظارت و هدایت نظام استاندارد می باشد.

نیازی  مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در دیدار با شهاب نادری نماینده پاوه و اورامانات در  مجلس شورای اسلامی گفت:  طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد که به تازگی از سوی ریاست جمهوری برای اجرا به سازمان ملی استاندارد ابلاغ شده است، گام مهمی در جهت تحقق سیاست هایی کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی مقام معظم رهبری بوده و امیدواریم با اجرای این قانون و باور بر اینکه " استاندارد کليد توسعه اقتصادی کشور است  گام های بلندی برای تحول نظام استاندارد سازی کشور و مدیریت کیفیت برداشته شود.

توسعه اقتصادی کشور در گرو اجرای استانداردها
مدیر کل استاندارد استان با اشاره به حجم وسیع و گستره فراگیر فعالیت‌‌های سازمان ملی استاندارد افزود: چهار پایه استانداردسازی، ارزیابی انطباق، اندازه‌شناسی و تأیید صلاحیت در سازمان ملی استاندارد، گستره وسیعی از فعالیت‌های عمومی و تخصصی را در بر می گیرد.

وی  ادامه داد: بی‌‌تردید با چنین حیطه‌‌ای از مسئولیت‌های سنگین و نقش‌‌آفرینی در تولید، عرضه و صادرات انواع کالاها، تسهیل و تسریع در دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی کشور در گرو نهادینه‌شدن فرهنگ استاندارد در جامعه خواهد بود که این مهم نیازمند حمایت تمام دستگاه های ذیربط می باشد.
توسعه اقتصادی کشور در گرو اجرای استانداردها
 نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از عملکرد اداره کل استاندارد استان در زمینه حفظ و توسعه سلامت و ایمنی مردم، اعلام نمود: بی‌‌تردید توفیق در تولید و صادرات و در پی آن توسعه اقتصادی در گرو تدوین، اجرا و نظارت بر اجرای استانداردهای مربوطه است.

توسعه اقتصادی کشور در گرو اجرای استانداردها
نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه و ارتباط مستقیم آن با سلامت و ایمنی شهروندان، گفت: استاندارد باید در همه مولفه های زندگی جریان داشته باشد و مسئولان و و رسانه های ارتباط جمعی لازم است تا توجه بیشتری به مقوله استاندارد داشته باشند چرا که استاندارد سلامت و ایمنی جامعه را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ز

 

 
استاندارد سلامت و ایمنی جامعه را به دنبال دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.