پاسخ به انیمیشن سعودی‌ها در میدان واقعی +فیلم

یمنی‌ها کلیپی از به درک واصل شدن سربازان سعودی در جنگ واقعی را منتشر کردند که می‌تواند جوابی به انیمیشن تخیلی سعودی‌ها درباره جنگ با ایران باشد.

پاسخ به انیمیشن سعودی‌ها در میدان واقعی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه فیلمی را از به درک واصل شدن سربازان سعودی توسط یمنی‌ها در جنگ واقعی را مشاهده می‌کنید.

چندی پیش عربستان سعودی آرزوی حمله به ایران را با ساخت یک انیمیشین بی کیفیت به تصویر کشیده بود. در این انیمیشن که با عنوان قدرت بازدارنده عربستان منتشر شده است نیروهای سعودی به فرماندهی محمد بن سلمان به ایران حمله می‌کنند و سردار قاسم سلیمانی را دستگیر می‌کنند.

رژیم سعودی باید این آرزو و توهمات را به گور ببرد و تنها دلخوش به ایجاد و انتشار چنین انیمیشن های مضحکی باشد. انتشار فیلمی که در ادامه می‌بینید می‌تواند جوابی به انیمیشن تخیلی سعودی‌ها درباره جنگ با ایران باشد.

انتهای پیام/

پاسخ یمنی‌ها به انیمیشن تخیلی سعودی‌ها درباره ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۰۱:۰۱ ۲۲ دی ۱۳۹۶
ايران درجنگ با عراق با مهمات اندك ودر جنگ با داعش باقدرت وسلاحاي مدرن با سعوديها كه هيچ با جنگ نيابتي اروپا و امريكا جنگيد وموفق بود اين انيميشن بيشتربه سعوديها تفهيم خواهد كرد به شير نزديك نشود
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل صابری
۱۰:۱۹ ۲۱ دی ۱۳۹۶
باسلام.با درآوردن حرکات بزرگترا بچه که بزرگ نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۰ دی ۱۳۹۶
مرگ بر السعود جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۰ دی ۱۳۹۶
لعنت بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۰ دی ۱۳۹۶
مرگ بر السعوووووووووووووووود
آخرین اخبار