جاده های مازندران امروز چهارشنبه ۲۰ دی ماه برفی و لغزنده

بارش برف و باران امروز چهارشنبه ۲۰ دی ماه در جاده‌های مازندران سبب لغزندگی جاده‌ ها شده است.

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به آغاز بارش باران در جاده های مازندران، گفت: اکنون جاده های غربی و مرکزی مازندران بارانی و لغزنده و ارتفاعات جاده کیاسر نیز برفی است.

وی با اشاره به لغزندگی جاده های مازندران به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی با سرعت مطمئن و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این جاده ها تردد کنند.

رییس پلیس راه مازندران افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته محدودیت‌ های ترافیکی در جاده های مازندران از ظهر امروز اجرا می شود.

سرهنگ قدمی گفت: تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت ‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر امروز  تا ساعت ۶ صبح روز شنبه بیست و سوم دی ماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده  کرج– چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا  ۲۴ روز جمعه ۲۲ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا  ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد تریلر در جاده هراز ممنوع بوده و تردد کامیون‌ ها و کامیونت ‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه  و همچنین از ساعت ۸ صبح تا  ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌ های ترافیکی در جاده فیروزکوه، افزود: تردد تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا  ۲۴ روز جمعه  از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

انتهای پیام/ م

بارش برف چهارشنبه ۲۰ دی در جاده های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار